有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2013年12月16日 星期一

余小b的學習歷程

呢本係余小b嘅第一本書呀!
雖然instruction寫6m+,不過我地打算早少少開始同佢一齊睇,有家長指引,應該冇問題嘅。

 

其實余小b的學習歷程早已展開! 由滿月開始我地已經比黑點卡佢睇。
余小b佢愈睇就愈有反應,愈睇愈開心,手舞足動,即係表示佢睇到又學到。So good!



遲d可以比佢睇埋黑白色圖案啦! 第日再比flash card佢睇吓先!

聽聞flash card同黑點卡係用來幫助大腦發展,開發左腦的,大家不防一試。

2 則留言:

  1. 個時matthew一個月大我已經教佢letter cards啦! 今胎明顯懶左, 要勤力d先得~~

    回覆刪除
    回覆
    1. WOW...你好堅呀! 其實咁早教ABC佢明唔明GA?

      刪除