有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2014年11月30日 星期日

草地影靚相☆♥☆小男模之路不遠矣?!

想影草地相唔一定要去南生圍或佐敦谷嘅!

早排就由余爸爸操刀
由余媽媽當助手
幫余小b拍了輯草地寫真~

其實我地只係落去屋苑樓下草地影左一小時。
之後, 朋友睇完我地d相以為我地join左外拍plan^^
嘻嘻余爸爸的攝影技術得到大家認同
我也為他而高興。

事不宜遲, 同大家分享下我地d靚相先~

余小b一見到個草地就好興奮
因為平時比較少行去呢邊玩。




呢幾張相好多朋友都話余小b 有小小model feel~



唔知余小b日後有冇機會當小model呢?
(哈哈!隨緣啦!)

初時, 余小b覺得好新鮮, 顯得很有耐性~

但影影吓佢就開始失控四圍衝(o)
搞到追佢嘅余媽媽都滿頭大汗。。。




之後仲自己坐底休息~


不得不嘆一句
外影D錢真係唔易賺

其實余媽媽真心佩服那些專業攝影師
因為幫咁細個小朋友影相真係唔易
要超有耐性和精力~

外影更有難度
因為有時捕捉到個笑容又顧唔到個景
好易會影到其他路人~



所以今次又趁機會讚吓余爸爸的技術和耐性喇
希望下次佢可以再影多d靚相番黎~

相關文章:
~余小b精靈靚相大放送@ Face Lifestyle Icon
~余小b獻出了他的「第一次」@LIFE Memory Icon


以下是余媽媽余小bのFacebook啊~




My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言