有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2015年2月23日 星期一

活潑蛇B們的歲半生日party♡附平靚正cupcakes和立體蛋糕推介♡

羊年好! 祝大家羊年行好運
家肥屋潤!小朋聰明伶俐!

新春佳節, 同大家分享吓之前
我地一眾蛇b的歲半生日Party嘅開心事啦~

不知不覺, 余小b已經歲半喇
我們一眾媽媽早前搞左個歲半BB聚會和生日會^^

當日, BB都穿上了新年裝, 好可愛啊!

由於我地十幾位媽媽來自港九新界
所以選左係中間點---荔枝角開個3小時派對~
能夠跟15位同年同月同日生的蛇b一齊慶祝真係好開心^^

呢個場地雖然不算大
但勝在有多項遊戲設施如大型波波池、
車車小型滑梯鞦韆足球龍門和小型廚房玩具等...





場地已有簡單的生日佈置
如果要求不太高, 其實連banner都可以唔需要整~

呢度亦設有小型儲物櫃供擺放私人物件~

余小b又玩到忘晒形喇! 波波池超受歡迎!

大愛車車!

余小b識得同朋友仔分享玩具, 抵錫!

場地仲提供呢個新年場景俾我地自助影相\^o^/


當日剛巧party公司嗰位攝影師有少少時間
可以免費幫我地影低頭一小時嘅花絮
d可以拎番所有soft copy~
(非常感謝party公司和攝影師哥哥啊!)

今次我地其實係1月頭才臨時決定搞歲半party,
所以只有約3星期時間去籌備~
由於時間太倉促, 所以只找了少量sponsors
(感謝所有贊助商的支持)

好彩我地今次搵嘅租場公司免費提供埋
party統籌和司儀服務, 所以基本上我地只需要
同佢地事先夾定個party流程
當日就可以交晒俾佢地~
諗番起之前搞過2次蛇b們生日會
其實真係幾多準備功夫, 甚至係party當日,
余媽媽因為要做MCIC, 
所以都唔可以完全enjoyparty~ 
但今次就唔同了!一身鬆晒~真開心!

我地同party公司一齊準備左d小禮物俾每位bb~

食飽飽。。。

我地一齊玩彩虹傘~

余小b玩到癲晒!

仲有搬尿片比賽~

余小b得到第4, 獎了一包果汁~

最後, 當然唔少得有我地嘅歲半生日蛋糕出場啦!

今次一於搞搞新意思
訂左15個印有我地可愛bb樣的cupcakes, 
夠晒獨一無二啦~
而且全個cupcake都可以食得
面層係用糖膠造
而入面的cream亦唔會太甜, 幾好味!
不過, 眾媽媽又點捨得食自己個囝
落肚咁殘忍吖!有見及此
party公司都準備左紙杯俾我們存放“bb”, 
咁樣拎番屋企咪唔怕會整爛囉!真細心~

想訂呢款cupcakes其實好簡單!
我地只係預早14日提供BB相片俾party公司
幫手落單訂就得
(盛惠每個38, 12個起^^以tailor-made嚟講都唔算貴)

仲送埋呢張生日卡作紀念添^^

有媽媽提議買多個美心立體蛋糕影相靚d~ 
相信呢款蛋糕平。靚。正, 近來的確搶左唔少生意!

呢款2磅嘅立體蛋糕用埋美心Happy card 8折後
只需三百廿幾蚊, 好超值呢! (而且幾好味)
就算平時自己開party買個番嚟一d都唔失禮~

訂蛋糕一向都係party中開支較大的項目
有左美心呢個選擇真係可以幫媽媽們慳到唔少錢!

當日我地同BB們一齊渡過左美好的時光
好開心呢~
祝各位bb身體健康! 快高長大^^

相關文章:


以下是余媽媽余小bのFacebook啊~






My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言