有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2016年5月30日 星期一

♡夏天要和陽光玩遊戲♡玩具“反”斗城「戶外玩具熱選」

夏天梗係要同陽光玩遊戲啦! 
一於去玩具“反”斗城入手幾件心水戶外玩具啦!

玩具斗城由而家到74日舉辦「戶外玩具熱選」活動,
除了有多款新登場的戶外及水上活動產品外
還有熱爆電影「憤怒鳥」、「美國隊長3:英雄內戰」
及「海底奇兵2」的玩具系列
相信各位小朋友一定會愛不釋手呢!
惠顧任何產品滿$2,000仲有免費送貨


最近收到玩具斗城為余小b送上的豐富禮物
今個夏天, 余媽媽一家誓要上山下海玩到盡^^ 
一齊睇睇我地嘅心水推介啦!


活潑好動嘅余小b見到呢架Avigo12吋平衡單車,
已經愛不釋手了!拆禮物的一刻仲話要
今晚攬住佢嚟瞓 XD

其實近年大熱嘅平衡單車的確係一
項健康又有益身心的運動嚟
佢既可以幫助小朋友發展平衡感及四肢協調能力,
又能讓他們係學習騎乘過程中得到自信~



我地開箱後只花了15分鐘, 就已經砌好㗎車喇
跟著梗係同余小b落去公園玩番轉啦^^


呢款Avigo平衡單車備有手剎
可以確保小朋友的騎乘安全~

座位高度可以調校,以余小b現時嘅高度嚟睇
至少可以玩到2-3~

玩左一陣, 余小b已經熟習左架車嘅性能
可以放膽去玩喇

睇嚟我都要快快準備定頭盔和護膝俾余小b!

自信的表現!


您快樂, 所以我快樂!

天開始黑喇, 是時候準備晚餐, 要回家嚕
雖然余小b仍然依依不捨地不想離開
不過最終都俾我呢位魔鬼媽媽拉走左~

途經會所個大泳池時, 余小b竟然提議去游水~
 (唔係掛, 咩您唔攰嘅咩?!
我應承左佢等遲d天氣再熱少少
就全家出動嚟個下水禮啦~

無得游水, 玩住沙灘波先啦!


余小b: 「! 好巨型呀!」

夏天帶埋佢去游水實搶晒鏡啫!

出左一身汗, 快快去沖涼啦!
今日有呢款好好玩嘅Hank 噴水變色玩具套裝
陪余小b洗白白~

《海底奇兵》嘅大八抓魚和小海龜真係好可愛呀~


大八抓魚遇到熱水仲會變成藍色㗎~
好啦~大八抓魚就位
(佢背脊有吸盤可以將佢固定係牆上)


摸摸佢個頭仲會噴水㗎!


最後上演一幕小海龜決戰大八抓魚^^

誰勝誰負都唔緊要, 最緊要開心嘛!

沖涼玩具咁好玩, 唔怪得余小b話想沖多幾次啦~
可以攞正牌玩水, 仲可以親親海洋生物
沖涼都沖得特別開心又暢快呢!

小朋友的確精力旺盛,咁玩法都唔眼瞓!

沖完涼仲話想照顧小花喎!


呢款小花名為花仙子,  能歌善舞,
幾互動幾得意㗎!


輕觸摸花盆,花花就會同我地講野和跳舞
仲識唱超過15首歌曲!有歌仔聽好吸引!


按住圓形澆水鍵仲可以錄音1,
之後花花唱番出嚟,好搞笑^^

最令我喜出望外的是在整個種花過程中
余小b表現得非常有愛心
都好證明佢都識得關心身邊的事物~

快樂的親子時光真係過得太快了!
不知不覺又到夜晚喇
今日開開心心, 輕輕鬆鬆又一天!
難得余媽媽放假一天
能夠覺陪伴着余小b玩玩具和做運動
開心又幸福呢!
更可以增進親子關係啊!


 多謝收看!喜歡呢篇blog嘅話
去我地個Facebook 俾個Like我地啦!
多謝支持^^

以下是余媽媽余小bのFacebook~



My Blog Links:
SeeWide
Open Rice


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記


沒有留言:

張貼留言