有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2017年2月27日 星期一

Last Call: 全能通訊機械人--- 樂童冬甩熊《團購優惠》

平時工作忙碌, 真係好想找緊機會跟余小b溝通~
透過冬甩熊呢隻樣子可愛、又多才多藝的通訊機械人
我發覺同余小b的距離拉近左好多^^


我和余爸爸係公司都經常透過呢隻冬甩熊嚟同余小b溝通㗎!

因為只要將玩具熊和手機連接起來
余小b就可以隨時隨地透過冬甩熊錄製和
傳送message我地, 我地又可以作出即時回應
就好似whatsapp voice message咁簡單!

平時我地番左工, 陪唔到余小b, 
冬甩熊就會講故事和唱歌仔逗余小b開心
伊索寓言、古典音樂樣樣精!

余小b係完全不用接觸手機、ipad等電子奶咀的情況下
透過冬甩熊已經可以愉快地學習了
余小b玩得開心, 媽我亦好放心^^

有好野當然想同大家分享啦
而家余媽媽手記讀者專享原價7
每隻冬甩熊只需HK$420 (原價HK$599)送禮自用皆宜!

快啲pm《余媽媽手記》Facebook 以7折優惠價預訂啦
(團購做到228, 3月中前發貨 順豐站或工商地址免運費 )

更多有關冬甩熊的介紹

#冬甩熊 #全港獨家 #樂童網 #團購優惠

   多謝收看!



以下是余媽媽余小bのFacebook~



My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡

Email: qsmartland@gmail.com


沒有留言:

張貼留言