有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2020年7月30日 星期四

[你問我答] 點先有優質健康食水?實測Amway eSpring 智能濾水器好唔好用


婆婆住嗰座大廈樓齡比較舊,

近幾個月佢仲發現啲食水好似有陣唔係好正常嘅怪味,

曾經試過向管理處求助,

職員就回覆話暫時無其他住戶有同樣問題,

所以唔會特別幫我地跟進。

 

但始終水質安全問題好唔好係可大可少,

而且食水係生活必需品,每日都要飲用,

水質問題長遠或會影響健康,

所以我為婆婆添置了這部Amway濾水器《eSpring 智能濾水器》,

希望以後可以安心飲水同煮飯食。


如果你問我,點解會揀Amway 濾水器?我會答你:

Amway呢款《eSpring 智能濾水器》好啱我地要求,又唔算好大個,

簡單易用又符合我地預算,所以就入手了!

 

Amway eSpring 智能濾水器獨創雙淨化21濾心,

高密度活性碳+紫外光燈,

可殺滅食水中99.99%以上可致病病毒及細菌,

去除食水中逾160種污染物,

包括氯氣、重金屬、鉛、三滷甲烷等等,

同時保留有益礦物質~


而且Amway呢部濾水器仲榮獲世衛組織WHO嘅食水研究技術顧問 -

美國國家衛生基金會(NSF) 嘅多項認證,憑著呢D認證就知道佢品質值得信賴,值得信賴!

 

由於Amway eSpring 智能濾水器已經將自來水過濾好,操作簡單方便,

濾淨後嘅水可以直接飲用,一按即出水,隨時想飲就飲,

完全唔需要煲滾或加熱,十分方便!


另外,Amway濾水器嘅智能監察系統,配備智能晶片及顯示器,

會自動提示我地更換濾芯,易於保養。

裝拆亦十分容易,可自行安裝,

就算第日搬屋都可以輕易拆走再使用。


Amway eSpring 智能淨水器出嚟嘅水特別fresh

唔會好似之前咁有陣唔好嘅味,感覺健康和安全得多!


水是健康之源,每日8杯水是健康之道,

大家記得要飲最健康優質嘅水,

全方位保護自己和家人嘅健康呀!

 

更多有關《Amway eSpring 智能濾水器》:

https://amshop.amway.com.hk/家居科技/淨水器/智能淨水器/p/188


 以下是余媽媽&余小bのFacebook~


余媽媽手記


https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167

My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com


沒有留言:

張貼留言