有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2013年12月11日 星期三

希望余小b快點好番

余小b病左呀! 其實早幾日同大b哥佢地食完飯番黎開始有兩聲咳。
(其實大b哥本身都傷風,我地都係去到先知。今次真係比我講中左,中招了!
好大機會係比大b哥傳染左,真係慘喇。)





本來見余小b都係小小咳諗住唔洗睇醫生,但今日聽婆婆講,余小b中午起身後咳得密左好多,
仲有d鼻水同冇咩胃口呀!於是余媽媽唯有特登係趕番黎同佢睇醫生啦!


醫生話囝囝太細個,唔適合食藥,食左反而唔好,
不過都開定比我地以防萬一。好彩冇發燒。

希望余小b快點好番,食番多d奶啦! 唔好再咁易比人傳染喇。
唔好要媽咪咁擔心。



各位大朋友小朋友,記得要注意身體呀!

2 則留言:

  1. 咦, 原來早前唔舒服丫? 但今日睇到佢又ok精神, 應該好返哂啦? 小心保重丫~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 已經好左好多啦! 唔係都唔敢同佢出街...呢D天氣大家都要小心呀! ^^

      刪除