有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2015年4月23日 星期四

♡ 我們的平。靚。正♡家庭照曝光@FACE (附:慳錢攻略)

結婚相一生人影一次
雖然動輒都要5位數字
但很多人都會捨得花
那麼影家庭照呢?
大家又願意花幾多錢影一輯

余媽媽今日就給大家介紹一個
平。靚。正嘅選擇
幫大家慳些錢, 就算一年影一、兩次
都唔成問題啦!

今次準備同大家分享我地呢批FACE的家庭照
係上月拍的, 新鮮滾熱辣~

相信好多媽媽都可能聽過FACE Lifestyle Icon
(下稱FACE)呢間studio, 代言人就係阿Bob一家~
(Source: Website of FACE)


之前間唔中都見FACE都做團購㗎!
如果要我用正價4位數字去影家庭相
余媽媽真係唔太捨得
但如果係買團購coupon, 
我就覺得FACE好超值
因為$29820個files (output已作簡單調色)~

不過呢個價只限平日5點前的booking~
睇吓大家會唔會願意請半日假去影相
亦可加錢upgrade做假日plan和選多款場景~

其實上年年中我地都去過FACE影相(按此回顧)
職員話相隔已有半年以上
所以俾我地買團購再影過
哈哈!而且個場景轉左(點)! 真開心

全程影左約45分鐘, 
余小b中途開始有d眼瞓, 有d扭計~
(其實好正常, 大家都要有定心理準備呀^^)

我地本身是滿有期望的
因為上次出來的效果很不錯~
不過, 我地今次到揀相時
就發現部分相片出嚟有些唔對焦
所以都只是從百多張相片中選了20
無再加相喇! (又幫余爸爸慳到錢喇! Yeah!)

睇番我地今次呢輯相
其實余媽媽覺得攝影師都已經好專業
神情捕捉得唔錯, 加上有位男助手負責引吓
余小b, 令場面好輕鬆~

不如而家一齊睇睇余小b當日的表現啦!

我係大力士!


行Catwalk~


三人行~



陽光男孩Look + 新場景~ 笑得好甜!



咪冷有型啦!哈哈!




很投入地玩火車(不過有d眼瞓,笑容唔夠)~






全新親子裝上場~
(余媽媽今次清減番, 比起上年輯相好看些^0^)

值得一讚嘅係FACE 嘅效率好高,

 因為每次影完兩日已經可以去揀相
檔案仲係已經調色揀完可以即時拎埋走
唔需要再等好方便


而且我地係揀相時真係無咩壓力
因為FACE嘅職員唔算hardsell, 
只係間唔中嚟睇吓我地揀成點
循例問吓我地加唔加相~

其實我地之前去影家庭相嘅
Babyroom安排都唔錯
影相後即時可以揀相唔洗去多次~
至於已執過嘅檔案會於幾星期內寄上
(按此回顧余小bBabyroom拍的精彩寫真)

說實話, 要影呢位跳跳紥的
陽光男孩確實有難度~
因為余小b坐唔定, 唔多望鏡頭,
 笑容要慢慢捕捉~

而且佢成日四圍摷野玩
大概係因為小朋友係
呢個歲數都較喜歡四處探索新事物吧

總的說來, FACE的照片質素都幾穩定
我地前後影過兩次, 雖然由不同的攝影師操刀
我地都覺得相片出來的效果唔錯
就算用團購coupon去影相都能保持質素
所以余媽媽仍會大力推薦呢度俾朋友~

記住要留意佢地嘅團購呀!抵好多㗎^0^


有關FACE Lifestyle Icon:
公司地址銅鑼灣軒尼詩道555號東角中心新翼SOGO CLUB 12 
電話: 2312 1906 
網址http://www.face-hk.com/
Facebook專頁https://www.facebook.com/facehk?fref=ts



相關文章:
~稱心滿意的BB寫真♡Babyroom [附生日會免費場刋贊助資訊]
~余小b獻出了他的「第一次」@LIFE Memory Icon<得意相片大放送>
~余小b精靈靚相大放送@ FaceLifestyle Icon


以下是余媽媽余小bのFacebook啊~

My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言