有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年9月22日 星期六

看得見的滑溜溜●韓國爆水神器Bellasonic●30分鐘立即變靚

琴日有同事突然問我
點解無見一晚, 我啲皮膚靚左咁多嘅
(我心裡暗自歡喜)

其實前一晚我到左DR REBORN
體驗佢地最新嘅爆水神器Bellasonic泡泡Lift up水潤療程~

真係無諗過短短30分鐘,就令我嘅皮膚望上去白滑透亮
膚質好左, 水油比例大有改善!!!
就連毛孔都細緻左, 真係好驚喜呀!

呢個treatment係利用雙聲頻無針滲透技術
透過獨家「嶄新活細胞術」、
先進雙聲頻及推拉技術為肌膚補補水~

成個過程都係無針、無痛、無創傷,
仲有專業治療師進行療程, 感覺好安心!

做完treatment仲可以嘆住花茶睇日落
實在太relax喇!

有興趣可以到 https://bit.ly/2x3gCNS 
做個免費專業皮膚分析吧!





以下是余媽媽&余小bのFacebook~




My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言