有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年9月27日 星期四

輕鬆預防口腔問題●你的專屬牙縫刷TePe


不得不承認我地家族啲牙係有啲難搞!自己有敏感性牙齒, 加上從小開始
蛀牙問題已經幾嚴重, 小學就要補牙喇!
余爸爸就有牙周病嘅問題
而余小b則天生牙面不平滑
好容易起牙漬,
以余媽媽對全家嘅牙齒清潔都十分注重!

不過, 平時我地刷牙只清潔到牙齒表面
其實唔夠乾淨~想清潔得更全面和徹底, 真係要靠牙縫刷至得!!!

余媽媽最近入手了深受牙醫歡迎嘅瑞典品牌 TePe 專業口腔護理 - 香港牙縫刷,適合成人使用~

*佢備有3款俾用家選擇, 分別有:
普通刷毛
超軟毛和
▶L型長柄款式
切合不用需要~



不講不知, 因為我地嘅牙縫大小不一
可能需要使用不同大小嘅牙縫刷
才能徹底清潔牙齒~

啲牙乾淨左, 笑都笑得燦爛啲
口氣都清新啲啦!

最欣賞TePe嘅牙縫刷耐用之餘又夠幼
最幼只有0.4mm, 真係非常啱
我呢啲牙縫比較細嘅人啊!
(啲牙唔疏, 證明我好守得秘密㗎!)

每次使用後, 用水把牙縫刷清洗乾淨再風乾,
便可使用2-3星期了, 計起嚟都好經濟!

TePe仲出左舌苔清潔器
牙籤, 牙線, 成人和兒童牙刷等,
日夜守護住我地嘅牙齒健康~

有興趣可以到佢地嘅facebook了解
更多牙齒護理嘅秘訣吖!
⏩TePe FB: 

以下是余媽媽&余小bのFacebook~





My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言