有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2016年2月2日 星期二

♡歲晚大掃除好幫手@家務幫♡

最近工作好忙, 又要湊住余小b, 
真係無咩時間執屋!
仲有幾日就到農曆新年喇
屋企咁亂點招呼親朋戚友呀?
唯有搵救兵啦。。。

一向都知道坊間有中介公司提供歲晚大掃除服務】
所以今次余媽媽就搵左個家助理幫手進行全屋大掃除
人地始終係熟手技工
做家務真係快我幾倍㗎!
我慳左出嚟嘅時間又可以做其他野喇!
等余媽媽同大家分享下今次請人的經驗啦~

之前余媽媽都試過透過電話聯絡
傳統中介公司聘請家務助理~


時移世易, 而家方便到可以透過電話app請人
仲可以自主整個請人過程
唔洗好似以前咁要等中介公司人手
做配對那麼費時~


今次余媽媽係google play下載左家務幫呢個app, 
安裝完成後就可以開始招聘步驟了!
(電腦下載可到: http://www.agentbong.com/?src=bgyu)

進行用戶登記後,
簡單輸入一些跟工作相關的資料
工作地點日期特別要求等
就開到個新job進行招聘了!





余媽媽幾鍾意用呢個app請人
因為全個過程好自助, 冇時間限制
全日任何時間都可以出招聘廣告
唔似得用傳統中介公司請人咁只限日間office hours
才會提供招聘服務
之後又可能要再等一輪(幾小時至1~2日不等)
才有機會配對到家務助理俾我~


其實當初我都有d擔心今次會唔會請唔到人㗎!
因為年近歲晚, 時間又咁緊迫。。。
真係估唔到登左廣告一陣就已經有4位申請人了。。。

當日我是在半夜出招聘廣告
第二日上就已經請到家務助理了!
真係比我以前用傳統中介公司請人快好多~

而且我仲可以係app度睇到晒
申請者的理歷和往績, 親自做篩選!




決定請邊個, click個掣就搞掂!

之後就會顯示該家務助理的聯絡電話
可以事先同家務助理傾下當日的安排~

就咁睇, 余媽媽今次請人嘅過程都幾順利,
跟住余媽媽會講下對呢位家務助理的評價~

我呢位家務助理當天好準時嚟到我家開工
而且一直都好有禮貌
會先問清楚我d要求才進行清潔~

4小時內, 佢清潔左廚房連抽油煙機、2個浴室露台
大門和全屋拖地2次,效率唔錯
而且清潔得好妥當~



余媽媽最滿意係浴室鏡清潔完畢後好似新嘅一樣~
一問之下, 原來姐姐以前係酒店做開
唔怪得抹鏡功夫一流啦!

而家間屋乾淨晒
新年可以招呼朋友上嚟喇! 好極了!

整體來說, 余媽媽對家務幫提供的歲晚大掃除服務】
都好滿意, 下次都會再搵佢地幫手!

順便同大家分享埋呢個歲晩大掃除優惠啦~
30優惠只限手機App預訂~
如有查詢,請致電5544 8900
服務日期: 201618 201627


除左歲晚大掃除外, 其實家務幫仲有提供保姆托兒
陪月等服務提供, 服務內容和價目表
可以到以下網頁瀏覽~

有關家務幫 Agent Bong 家務助理  陪月 保姆托兒:
公司Website

公司Facebook

公司Instagram: @agentbong 

公司Office Hours
星期一至五:    上午9時至下午6
星期六:           上午9時至下午1
公眾假期休息


 以下是余媽媽余小bのFacebook~
入面的資訊包羅萬有~
入來LIKE我地吖! 


My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言