有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2016年9月30日 星期五

益智有趣的『迪士尼英語百科全書」【附讀者$219團購優惠】

余媽媽最近經常入手兒童圖書教材
皆因余小b而家間學校好鼓勵閱讀文化,
 本身坐唔定的他係閱讀時間
漸漸懂得安靜地看書
抵我買套新書獎勵吓佢啦
(而家余小b收到新書仲開心過收到玩具車呀!
 原來閱讀興趣真係可以培養㗎!)

我剛購入嘅書, 就係呢套非常超值 
#迪士尼英語百科全書 ^^


一套有齊18本百科全書, 以英文編寫
內容由淺入深, 涵蓋五大主題
太空、恐龍、動物、地球和大自然
可說是一套陪伴小朋友成長的百科全書~

除左送埋靚靚嘅收納盒
最吸引就係有小朋友大愛嘅Disney角色
見到都開心
小朋友就有更大動力去學習啦^^


余小b見到書中熟悉的迪士尼角色
睇得寧舍入神


雖然3歲的他現階段未必每個字都睇得明
但就好有好奇心去學習、去了解、去發問!
有時啲生字都考起我㗎!
所以連我都學埋一份, 自我增值^^ 
身為在職媽媽的我非常享受每晚嘅
親子共讀時光, 真係好Sweet! 

有好野當然要預埋大家啦!出版商好好呀!

本身呢套「迪士尼英語百科全書」

需要購買指定期數的《親子頭條雜誌》,
  用佢嘅優惠券以$199換購
而家出版社幫大家準備埋
$219就有齊晒成套書和優惠券喇
大家就唔洗再四圍撲coupon!


$219呢口價 #手快有手慢無 ! 
有興趣嘅朋友請填online form 
出版商會打電話俾大家跟進訂單和預約取貨,
咁就可以用超抵價購買到呢套原裝正版
嘅「迪士尼英語百科全書」喇!
(預計10月中有貨)

d share 比朋友啦!

==============================

$219優惠包括以下產品:

-全套18本《迪士尼英語百科全書》
DR Max 以英文編寫, 涵蓋五大主題
太空、恐龍、動物、地球和大自然~

-親子頭條雜誌1





多謝收看!
以下是余媽媽余小bのFacebook~


My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記
Instagram Follow Me: yumamabb

沒有留言:

張貼留言