有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2017年12月8日 星期五

聖誕大放送🌟Fordays Mousa Essence Drink 及LU Serum ---女士恩物, 外敷內用 (訂購優惠)

余媽媽已經好耐冇做過facial, 最近諗住去針清吓, 做吓清潔。。。豈料美容師一見到我就問我搞過啲咩嚟?😨😨😨原來佢奇怪嘅係: 點解我冇做facial咁耐, 皮膚仲滑過之前?😍 (我即時鬆一口氣)

👉再讚就係塊面白滑左同firm, 不再水腫, 虎紋同斑斑都減淡左, 毛孔細緻左, 同埋最緊要係缺水情況大有改善, 而家冬天塊面都唔會好似以前咁易紅和甩皮。。。呢位美容師好少讚人, 所以今次我實在太。太。太開心喇👍👍👍當然又係我最愛嘅 #EssenceDrink  #LuSerum的魔法啦 唔駛講都知, 外敷內用, 效果特別快和顯著🌟

👉日本💥Fordays Mousa Essence Drink💥逆時美容精華飲料有「灰姑娘魔法」之美譽, 產品已風靡日本 #15天集中保養 #實現完美祼肌 #重現Q彈緊緻的年輕肌膚 😍😍之前都同大家分享過我極速變靚的體驗, ]💟Blog文重溫💟 

值得一提嘅係: Essence Drink以萃取自鳳梨的🍀🍀天然神經醯胺, 以及膠原三胜肽為主, 並添加甜瓜胎座萃取物,山竹果萃取物成分之美容飲品, 除了用嚟美肌外, 更能修覆身體問題及強化骨骼關節, 幫助排便、消脂, 非常多功效 👍👍👍

👉同是來自Fordays💥LU serum💥, 一支就可以代替晒toner, lotion, serum, eyecream 水潤得嚟又唔 "", 唔洗怕會生油脂粒, 1支搞掂快靚正, 啱晒我呢啲忙碌媽媽! 
150g用到超過2個月, 超抵用
 而且佢仲有核酸成分, 可以時刻幫我地修復面部細胞, 自然愈搽愈滑, 毛孔細到睇唔到啦💃💃🌟🌟🌟濕疹/豆豆/有印印嘅朋友更可以用呢2隻產品嚟改善!!! Amazing😍😍😍

💃快啲扮定靚靚過聖誕啦💖
余媽媽粉絲仲可享訂購優惠, 歡迎pm我了解!
***產品會速遞到府上
運費全免***
***今次大家可以一齊靚喇

查詢/訂購可以盡快
pm Facebook 余媽媽手記 /
Email:   Qsmartland@gmail.com



水溶性核酸:



***以上內容如想轉載, 必需得到本人授權, 並註明出處***


 多謝收看!

以下是余媽媽余小bのFacebook~








My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言