有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年2月20日 星期二

三五知己食串燒吹吹水@肚餓了串燒烤焗專門店

早排去完北海道, 好懷念當地的居酒屋
串燒非常美味, 番到嚟香港心癮起又想食串燒
於是今次同朋友到左位於尖沙咀肚餓了
串燒烤焗專門店 Hungry Bird 回味一番
邊食邊吹水!


呢間新派串燒店Hungry Bird提供各式各樣的串燒和菜式
啱晒放工後約埋三五知己嚟吹吓水同飲番兩杯~



餐廳佈置有風格, 座位唔算多
晚市嚟食最多訂定枱呀~

呢度食物種類都幾多樣化, 包括海鮮
肉類, 菜類和米飯等...酒精類和非酒精類飲品都有供應~


我地點左勁多款串燒呀!

餐桌上放左3款常見的調味料~

鹽燒牛舌好juicy好爽! 可能係我食過最好食嘅牛舌
十個讚!!! 必試!

鰻魚原條上, 都幾原汁原味!

有我至愛嘅燒廣島蠔和燒扇貝拼盤, 每碟各6
拼盤內含6種風味, 包括: 蒜蓉, 蒜香勁辣
蜜糖, 黑松露, 芝士, 自家製黃金醬~

燒扇貝清甜多膏, 蜜糖扇貝, 有微微蜜糖香!

自家製黃金醬的口味很特別, 是粟米蟹柳沙律
甜甜地好好味!

廣島蠔質素亦不錯, 尤其喜歡黑松露口味,
味道香濃!
金黃醬虎蝦都幾大隻㗎!

而且新鮮彈牙又多肉配上黃金醬十分惹味!


火辣牛丸勁麻辣, 食到我舌頭都麻痹晒
睇吓大家敢唔敢挑戰喇




我地仲叫左羊仔柳, 西班牙黑毛豬件和泰式生蝦
呢餐唔洗叫飯都已經飽左9

最開心嘅係食完又冇咩熱氣嘅情況出現
個個星期嚟食都唔怕啦!呵呵!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~



余媽媽手記





My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言