有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年3月14日 星期三

[西環搵食]很有日本風味的居酒屋

余媽媽最喜歡和風美食, 今次搵食到西環,
皆因住嗰邊嘅朋友都推薦呢間魚味市場居酒屋
說我一定會一試便愛上,
講到咁...我一定要同余爸爸嚟會一會佢啦!



呢間居酒屋好有日本風, 從門外的擺設到餐廳內的一枱一椅

還有手寫的餐牌, 很日式, 很親切
而且店員很有禮貌, 加茶也快!



看見店內的手寫版有各式魚刺身, 於是便問了師傅。。。

師傅話當天的笠子魚挺不錯
而且2人食剛好, 我地決定試試!



笠子刺身上碟一絲不苟, 擺得好精緻

還有手製的芥末和特製醬汁
已經忍不住要起動了!



刺身厚薄適中而且很新鮮, 入口清甜爽口

多來幾片也不會膩
還有三文魚籽作點綴!



話咁快已經KO左碟刺身, 店員提議把魚頭弄兩碗湯(不另收費), 

我地當然好樂意啦!



魚頭放湯真係好鮮甜可口, 加入各種蔬菜, 味道更豐富




我地一向對軟殼蟹情有獨鍾, 所以軟殼蟹天婦羅是必點的

只是$42就有大大隻的軟殼蟹, 炸粉唔多
所以入口唔會成口粉, 而是香脆的軟殼蟹!

配上特製的沙律醬, 別有一番風味~



平時很少點玉子燒, 不過今次因為見到係海膽玉子燒

心思思點來試試

暖暖的, 一層一層的玉子燒, 很香軟

令我對玉子燒完全改觀
加上有我大愛嘅海膽鋪係面和夾進玉子燒內
非常美味! 海膽分量也不少唷!




扑葉炭燒西冷, 單看菜名已經充滿幻想

上菜時真的十分吸晴


把砌好的西冷放於扑葉上, 然後用炭火燒烤

讓我地可以食到熱騰騰, 香噴噴嘅西冷
當中還帶點扑葉味, 很清新! 西冷烤得剛好, 很嫩滑~


炭燒活鰻魚飯配麵鼓湯是我們很期待的菜色之一

皆因係香港很少食到活鰻, 還要是炭燒的, 相當難得!

活鰻真的比較鮮甜味美, 而且肉質結實, 份量也很足!

  大家必點啊!非常滿足的一餐! 謝謝朋友推介~

以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記




My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言