有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年3月7日 星期三

豪玩豪食北海道@6日5夜---Day1 歡迎晚宴<正宗日本料理>

<北海道Day1>

從未踏足過北海道的我
早前有機會同一班buddy一齊去旅行。。。
今次我地一行廿幾人有幸獲邀參加
Fordays 65夜北海道獎勵之旅
重點係"免費", 機票酒店膳食全包
真係超級開心呀



今次是個名副其實的超級豪華團啊!
余媽媽有很多的第一次都在這裡發生!



我地晨早6時多已到達機場準備早機出發

實行早去晚返玩到盡!






國泰機上的早餐不錯啊!

三個幾鐘的機程轉眼間就過去了。。。


係飛機上遠眺北海道白茫茫的雪海
很震撼啊!(尖叫mode)

每年的12月至2月是北海道的旅遊旺季
外國遊客非常多...呢日我地等左近3小時
終於完成所有過關手續。。。
話咁快已經是北海道的黃昏時分了
一起出發去歡迎晚宴~


今次晚宴的地方是一間非常高級的餐廳


elm-garden 係一間有七十年歷史嘅
正宗日本料理, 聽聞呢度自己很難訂到枱
今次有幸大開眼界
多謝幸田社長的悉心安排~
飯前每人一支 #Essence drink
補充骨膠原! 一齊靚靚
18美肌冇難度
(題外話, 已經飲左佢大半年
皮膚真係靚左好多
有興趣可以睇吓我個blog sharing)
http://qsmartland.blogspot.hk/2017/06/1collagenfordays-essence-drink.html


呢度唔止食物好精緻美味, 令人齒甲留香
環境仲超靚, 仲有貴賓式嘅招待, 加埋雪景同小橋, 真係靚到無得頂呀!


最後, 感謝日本朋友為我們送上祝福
達摩公仔真係好有心思
每個都有不同意義。。。
我抽到呢個紅色的代表"和平同家居安全"。。

先畫上左眼,背後寫上願望,
達成後再畫埋右眼就完美了!大家都超喜歡!

Day2行程更豐富, 我地會去小樽呀!
仲有超美味嘅蟹宴, 敬請期待! 好快有得睇!


以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記













My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言