有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年4月26日 星期四

有生蠔食嘅放題@極上帝王水產

工作雖忙, 但都要break
又係同朋友飯眾嘅時候, 繼續食番我地喜愛嘅放題
今次到了旺角新張的<極上帝王水產>勁食兩小時!

餐廳的佈置充滿和風色彩, 環境很舒服

我地今次仲有得坐卡位呀!

大家記得預先訂座呀!因為有特別美食送
我地揀左日本即開生蠔過吓口癮!
(每位1) 生蠔很新鮮肥美
估唔到放題都可以食到生蠔, 真的有驚喜!

另外, 每枱亦可選1個壽喜燒或松葉蟹鍋呢!



除了多不勝數的ARmenu
餐廳還準備了另一疊menu俾大家特快下單
主要是大受歡迎的刺身和壽司
還安排了每枱一set前菜, 可謂非常貼心!


任飲任食兩小時起動喇!

迷你一口海膽手卷, 手卷大小適中, 海膽也新鮮


花之戀壽司也不錯, 有很多蟹杍,   滿有口感!

刺身種類繁多, 有余媽媽大愛的三文魚
珍寶赤蝦, 甜蝦, 手切象拔蚌
北海道帶子刺身等, 梗有一款啱你心水!



鹽燒雞脾菇好香, juicy又爽口

日本味增煮蜆, 蜆肉很大粒和鮮味
還有個勁辣版, 大家可以一試!

我地還點了多款燒物和炸物
日本炸牛奶, 日本芝士年榚, 日式香芋丸
日本紫薯餅和榴槤炸彈等。。。


最鍾意一定係榴槤炸彈啦!
因為余媽媽是榴槤控
見到脆皮包住又黃又香滑嘅榴槤,
即時失控呀!

最後食埋甜品就完滿了!
我又選了榴槤雪條, 仲有雪米糍呢~


以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記





My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言