有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年5月7日 星期一

獲益良多的家長學堂---你了解自己的孩子嗎?

雖然我不知不覺已經做左近5年呀媽
但仍覺得自己是新手, 好多地方也
需要努力學習, 加上今時今日再不能用
上幾代的打打罵罵方式管教孩子了!
所以早前就到左正向家長學院增值一下。。。
想不到這次的家長學堂令我有很多反思
真是獲益良多!


其實父母與子女出現問題

源於溝通不足, 致令父母估估下
未能完全了解子女的需要
所以才教唔到和教唔好!


換句話說, 只要我地能充分了解

子女的行為動機, 管教孩子就會變得輕鬆得多
知易行難, 今次真係要跟Ringo取吓經至得!


係日常生活中

作為父母好多時想提點小朋友
但就往往用錯了方法!
例如: 出街玩時, 我都會慣性叫余小b小心啲
唔好跑。。。 結果佢就愈叫愈跑。。。
諗一諗: 我地叫孩子呢樣唔好做
嗰樣又唔做得, 咩都NO佢地。。。
咁究竟佢地邊啲野可以做? 如何做呢
其實說話可以調番轉講
"唔好跑"講成"慢慢行", 
指引就會清晰得多, 小朋友都會易啲去拿捏

加上, 經常被人NO就有機會漸漸
令孩子形成咩都驚, 咩都唔敢做嘅性格,
  對孩子影響深遠! 家長們要留意啊!


另一常見情況就係我地往往把

焦點放在錯嘅地方。。。

假如小朋友當日做左兩件好事和一件錯事
你會第一時間著眼於好行為定唔好嘅行為呢?
相信大多數家長的答案是後者
然而, 這是放錯重點
更可能傷害了小朋友的玻璃心!
  試問你上司如果每天只懂批評你
做野做得不好, 你會有何感覺?
 (一定會好唔開心!) 


其實小朋友同大人同樣都好需要

得到正面鼓勵, 從而在行為上有所改善
, 因此, 家長應多發拙小朋友嘅潛能和優點
培養一技之長, 從而令佢地自發地學習
提升自信
對我而言只要余小b活得開心和健康,
  媽我就開心了!


不過, 我都曾經有迷失的時候~

見到別人的小朋友又叻又乖巧
作為家長難免會跟別人比較
就算不是全班最叻
都不希望自己仔女考第尾

其實孩子天生不懂比較,
家長就在不知不覺中灌輸了呢種
"愛比較"嘅觀念給孩子, 久而久之
孩子可能會感到有壓力或缺乏自信~



尤其6-12歲是建立能力感(自信)的階段

若家長係呢個重要階段對孩子不斷打壓
只會令小朋友失去自信心
反之, 掌握兒童各個發展階段的不同需要
有助增進親子關係, 使父母的管教變得容易



謹記: 在管教孩子過程中, 父母立場必須要一致

即同一陣線, 千祈唔好一個做好人一個做衰人
態度可以唔同, 但兩夫婦方向要一致
以免混淆小朋友, 甚至破壞親子關係



十分感謝Ringo舉辦呢個家長課程

內容很實用和具啟發性,
  讓我從另一角度看孩子
課堂中也有很多常見個案和處理技巧分享
令我地更易掌握, 並有助建立一套
適合我地孩子嘅管教方法~




如果大家都想嚟增值
講番呢個優惠碼:qsmartland, 
就會自動享有 8折報讀優惠

(更有機會享有其他特別優惠呢!)

所謂"養兒一百歲, 長憂九十九"! 

父母每天都為自己的孩子付出了很多
所以天下間的父母都是最偉大的
預祝各位母親節快樂!


<有關正向家長學院>

正向家長學院是香港首間透過家長教育協助
家長在兒童成長、家庭和睦、社群發展三方面達至
全面提升之家長教育學院,透過推動正向家長發展計劃,
建立"正向華人家長文化"


#正向家長學院 @正向家長學院  

以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記







My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言