有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年6月8日 星期五

元朗區搵食: 貼心的牛肉火鍋店

余媽媽好鍾意食牛, 今次一於同朋友去
616歎番餐牛肉火鍋!



餐廳環境整潔, 設有自助bar自取醬油
(盛惠每位10元醬油費)

牛。牛。牛! 全部都係牛! 呢度嘅主打係牛
所以有好多之前從未聽過嘅牛部位都可以係度食到
諗起就興奮!


入座敬送西瓜做飯前果, 非常貼心!

每枱一部tab, 自助電子下單好方便
下第1張單後, 店員會放底1個沙漏計時
20分鐘內要上晒呢張單嘅菜色。。。
我地點嘅所有食物, 5分鐘就已經上晒菜
超有效率, 全冇漏單! ()

我地選了牛骨清湯做湯底, 用料豐富
當中的白蘿蔔和栗米非常美味, 價廉物美!

我同朋友都係食肉獸
所以點左款好特別嘅牛肉試試~

牛肉真係淥一淥就熟! 唔好淥咁耐呀!
餐廳非常細心, 每個部位都已經注明建議淥幾耐
咁就唔驚over左啦!

牛扑肉是牛的頸脊, 油花分佈均勻
只需淥8秒就食得, 口感爽脆
而且很肉味濃郁~

牛駝峰都是淥8, 帶有少許幼筋但唔韌
喜歡食淋啲嘅朋友可以試試~

正所謂吃心補心, 我也來補補
不過牛心係肉臟, 記得淥13秒才食
余媽媽都係第一食牛心, 喜歡佢爽爽地
全無脂肪~


滑尾龍淥8秒啱啱好! 配有生雞蛋
入口非常嫩滑和多汁, 口感結實
而且肉味十分香濃!

還味夠喉? 可以點埋牛肉餃, 真材實料,
每隻都很飽滿, 肉汁豐富, 皮很薄
配醋一起吃更美味! 超讚!

除了牛肉, 我地仲點左稻庭烏冬, 響鈴和一些菜~

水蓮是餐廳的新菜, 出面火鍋比較少有
非常清甜爽口, 一試便愛上~

雨衣甘藍是一種很有益的蔬菜, 聽說能抗癌
成為近年香港大熱! 入口甘甘起!

響鈴一向係我火鍋必點之物
今次也點來過吓口癮
2-3秒夾起即食比較好味!

最後點了1支飲品, 店員說"菊花桂圓露"
是餐廳自家炮製的, 無添加香料, 色素和防腐劑
的確清甜可口, 菊花和桂圓味濃~

今餐能一次牛的不同部位, 真是口福不少~


下次會再來!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~





余媽媽手記

















My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言