有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年4月18日 星期四

蟻俠, 我們來了!!!


知道Disneyland出左新Game, 我馬上帶埋余小b去玩過痛快! 呢個全新Marvel互動主題遊戲<蟻俠與黃蜂女: 擊戰特攻!>真係刺激又好玩呀!






今次我地嘅任務係保衛<神盾局>的數據核心, 不可落入敵人手上! 整個Game總共有150個射擊目標, 以多種形狀和大小呈現, 大家要眼明手快地射中目標去完成任務, 太好玩所以我地玩了三次才捨得走~

What's next? 當然要探探第一次換上春裝嘅cookie, 可愛嘅唐老鴨和《無敵破壞王 2:打爆互聯網》的破壞王和雲妮露會面啦~





換上春裝的不只牠們, 其實整個迪士尼樂園都充滿了濃厚的春日色彩呢




百多隻花蛋在爭艷鬥麗, 又係我地集郵的好時機了!


當日我地仲玩左好多個Game同埋四圍shopping!



美中不足的是天公不做美, 所以今次欣賞唔到「迪士尼明星春日慶典」, 我都讚成安全至上, 期待下次再去睇過!

Btw, 19/4-28/4期間係3間迪士尼酒店將舉行「開心齊玩復活節」歡樂嘉年華, 30 款戶外遊戲和活動俾賓客大玩特玩, 當中超過 10款更是今年首次推出, 有興趣可到以下網上瀏覽!
https://www.hongkongdisneyland.com/zh-hk/offers-discounts/hkr-easter-magicarnival-hotel-offer

~~~預祝大家復活節快樂!

#GoAllIn #全力出動 #余媽媽手記 #AntManAndTheWaspNanoBattle #蟻俠與黃蜂女擊戰特攻 #NanoBattle 
#Marvel 第二撃只在香港 #HKDisneyland #香港迪士尼樂園
#迪士尼巨星嘉年華 #CarnivaleofStar



以下是余媽媽&余小bのFacebook~






My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言