有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年4月30日 星期二

愈打斑, 肌膚愈水潤不是夢。白哲水潤肌無難度@Le Blanc

夏天到, 呢排陽光狠狠地照着我, 余媽媽努力做好防曬和美白之餘, 亦不忙到中環 @Le Blanc 打斑, 實行雙管齊下!

之前已係度進行了4次Pico Laser「enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」, 因為淺層斑都幾乎消失晒, 皮膚比從前白哲得多, 啲斑已經唔明顯 (巧開心呀!)所以第5次Pico Laser「enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」繼續用1064波長主力擊破深層斑和賀爾蒙斑~




由於打斑始終係高能量醫美療程, 余媽媽面部肌膚變得脆弱和較乾, 有點萎黃, 呢個情況其實十分常見!


所以今次嚟做第5次打斑嘅同時, 我再做埋Infusion療程加強番皮膚底層嘅營養, 令打斑療程嘅效果更好, 同時又可以刺激角質增生, 防止肌膚老化, 水嫩緊緻皮膚, 膚色平衡等, 完全啱晒我嘅需要!

除此之外, 因轉季造成嘅皮膚敏感也可以透過Infusion療程, 從底層着手去改善問題㗎!

可以放心的是Infusion係一種獨特無痛, 無針, 無創傷的電微波療法, 能為肌膚注入多種基本維他命礦物質及複合胺基酸~

儀器來自以色列, 而 Le Blanc仲使用埋原廠嘅精華, 除了用料優質外, 仲有無菌保證, 可以用得安心又放心!

療程中, 治療師會使用Infusion獨特的按摩手杖再配合針對各種皮問題皮膚而調配的離子精華, 在肌膚表面輕輕打圈按摩, 手仗會釋放離子脈衝精華, 可穿透表皮角質層直達底層肌膚, 過程中只會感到輕微而溫和的脈衝感覺, 唔會覺得痛, 亦唔會對肌膚造成任何傷害, 配合高能量療程一齊做係好好嘅配搭~

本來打完斑塊面幾乾的我, 做埋Infusion後, 肌膚即時變得淨亮, 感覺清新柔軟, 膚色均勻左, 黃氣盡消, 容光煥發, 而且水潤嘅效果仲keep到近一個月! 超棒! 以後打完斑唔洗再驚塊面變乾喇!

心動不如行動而家大家可以$888試做價體驗「enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」 乙次。




余媽媽粉絲只需讚好<Le Blanc facebook專頁> &於預約Treatment時出示余媽媽的帖子,更可以超抵試做價$788享用enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」 乙次。
***只限新客戶***

✨Le Blanc 醫學美容中心 Facebook✨


▶Tel: 2242 6789


▶WeChat: LeBlanchk

▶Address: 中環安蘭街18號16樓全層



🌟相關BLOG文分享🌟

✨第一次打斑體驗 重現無瑕白晢肌膚@Le Blanc✨
✨第2次打斑體驗: 嫩膚效果很有驚喜@Le Blanc✨
✨第3次打斑體驗: 快靚正。重點擊破淺層斑@Le Blanc✨
✨第4次打斑體驗: 勁開心。連老公都讚我靚左@Le Blanc✨

#LeBlancHK #醫學美容中心 #將羨慕變成擁有 #為美麗而生 #絕不Hardsell #歡迎逐次收費 #PicoLaser #皮秒激光 #enLighten #Cutera #祛斑 #去斑 #美白 #余媽媽手記
==================================

▶設定 <余媽媽手記> fb專頁為「搶先看」就不會錯過最新親子/飲食/旅遊/美容情報喇😍

▶IG follow me👉yumamabb💕

以下是余媽媽&余小bのFacebook~






My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言