有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年5月11日 星期六

蟶霸來了! 足料又美味的家庭飯聚

自從搬家後, 我地多左去莆田食飯, 
因為喜歡呢度坐得舒服, 同事的服務也不錯~ 
呢日我地再次嚟到位於元朗yoho的莆田開餐~

先來小食 <冰鎮苦瓜>, 砌到成朵花咁, 賣相吸引! 師父刀功很好, 切得好簿, 加上冰鎮入口特別爽脆, 伴花蜜一起吃, 甘甘甜甜, 很消暑~



見到招牌蟶子我地流晒口水, 仲有8種食法, $198可選兩食, 實在太抵食, 絕對推介!

呢度嘅蟶子份量十足而且好新鮮㗎~ 我地揀左 <蒜蓉蒸蟶子>和<鐵板鹽焗蟶子> ~

<蒜蓉蒸蟶子>用大量嘅蒜蓉一齊蒸, 非常惹味, 肉質爽滑, 而且師父蒸嘅時候已經開左邊, 我地自己唔洗開殼, 好方便~

<鐵板鹽焗蟶子> 
愈新鮮嘅食材其實唔需要點調味已經好好食! 呢款鐵板鹽焗蟶子, 簡單用鹽一齊焗已經好入味, 完全食出佢本身的鮮味來~ 睇嚟蟶霸稱號的確實至名歸!


<莆田荔枝肉> 口感像咕嚕肉, 外脆內軟, 用新鮮荔枝一齊炒, 食到啖啖荔枝香, 口味很清新, 多吃也不會膩!

<莆田扁肉湯> 甚有名氣, 湯很鮮甜, 我最愛佢地嘅紫菜, 加上"小雲吞"又多又脹卜卜, 真係食到停唔到口~

如果仲未夠喉, 叫碟<興化炒米粉>試試啦!米粉很幼唔多油, 不知不覺已經KO晒~


今次呢餐真係特別回味, 喜歡食蟶子嘅朋友一定要試! 嚟慶祝母親節也不錯!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~






My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言