有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年5月14日 星期二

元朗區搵食: 惹味雞煲小菜

突然好想食雞煲, 所以呢日孖住余爸爸到
元朗豐年路嘅<圓老爺雞煲小廚>食。食。食!


呢度都算幾多菜色選擇, 而且價錢都唔貴, 仲免加一收費~ 呢餐只需$400左右就已經可以食到好飽!

一心嚟食雞煲的我, 當然要點 <飄香醬黃雞煲> $122 啦! 店員把雞煲內的雞炒左兩次, 之後就食得喇! 一開蓋已經聞到好香嘅醬油味和洋蔥味!


啲雞好入味, 而且煮嘅時間啱啱好, 肉質嫩滑! 我地兩口子好快已經成煲KO!

<薑蔥焗魚雲> $88 師父把魚頭砌成片狀, 先炸後焗, 每年魚雲都好香脆, 就連啲骨都炸到好脆, 真係可以連骨食㗎~ 加埋薑蔥嘅香味實在太惹味喇!

講到惹味, 呢碟<豉汁蒸大鱔> $128 真係超級惹味夾好味! 用鼓汁嚟蒸我就最鍾意, 因為好入味~ 啲大鱔件件都好滑, 肉質結實, 是鎮店招牌菜之一!

我地專登點左碟<揚州炒飯> $58 可以一路撈埋雞煲嘅醬汁, 一路食大鱔和魚雲, 真開心! 炒飯夠乾身, 絕不偷懶!

整體來說, 每道菜我地都幾滿意, 可以encore!


以下是余媽媽&余小bのFacebook~




My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言