有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年5月31日 星期五

打斑同時補水注養@Le Blanc


我的好友快要結婚了!
姊妹團的我當然要扮靚啲啦!
所以呢日我又嚟到中環  Le Blanc 
打斑兼做番個靚facial~

之前做完Infusion療程後真係一試難忘

其實佢係一種獨特無痛, 無針

無創傷的電微波療法

能為肌膚注入多種基本維他命
礦物質及複合胺基酸~



我自問唔係一個好勤力敷mask嘅人

加上經常係冷氣房工作

皮膚水份好容易被抽乾, 上次做完Infusion

真的可以極速幫我重回水潤
做完Pico Laser呢類高能量療程都唔覺好乾


聽講連續做3Infusion嘅效果會非常好

所以今次余媽媽決定再次係做完

Pico Laser療程後配合Infusion療程加強番

皮膚底層嘅營養, 令打斑療程嘅效果更好
同時又可以刺激角質增生, 防止肌膚老化,
讓膚水嫩緊緻, 還可以平衡膚色呢


Infusion幫我從底層着手去改善

皮膚缺水等問題, 做完之後

肌膚即時變得淨白透亮

今次嘅效果依然可以keep1個月
對於我呢類唔係經常敷mask嘅人嚟講
呢個療程真係補水注養嘅恩物呀!


仲有一樣開心野想同大家分享


之前余媽媽係度做左幾次打斑後

面上已經再冇明顯嘅斑斑喇

望落去肌色也變得均勻通透
只剩下一啲深層斑和賀爾蒙斑
所以今次嘅Pico Laser
enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」
治療師繼續用1064波長幫我
擊破深層斑和賀爾蒙斑~


做完facial嘆番杯自家製嘅滋潤糖水

貼心的服務令我心情特別舒暢, relax的一天


而家余媽媽粉絲只需讚好

<Le Blanc facebook專頁> &

於預約Treatment時出示余媽媽的帖子,

就可以超抵試做價$788享用
enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」 乙次。

***只限新客戶***

<Le Blanc 醫學美容中心 Facebook>
Tel: 2242 6789
▶WhatsApp: 9515-7359 or   https://bit.ly/2BgTRcF
WeChat: LeBlanchk
Address: 中環安蘭街1816樓全層

▶Website: https://www.leblanchk.com


<相關BLOG文分享>
第一次打斑體驗 重現無瑕白晢肌膚@Le Blanc


2次打斑體驗: 嫩膚效果很有驚喜@Le Blanc


3次打斑體驗: 快靚正。重點擊破淺層斑@Le Blanc


4次打斑體驗: 勁開心。連老公都讚我靚左@Le Blanc


5次打斑體驗: 愈打斑, 肌膚愈水潤不是夢。白哲水潤肌無難度@Le Blanc


#LeBlancHK #醫學美容中心 #將羨慕變成擁有 #為美麗而生 #絕不Hardsell #歡迎逐次收費 #PicoLaser #皮秒激光 #enLighten #Cutera #祛斑 #去斑 #美白 
#余媽媽手記


以下是余媽媽&余小bのFacebook~




My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言