有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年2月27日 星期三

第3次打斑體驗: 快靚正。重點擊破淺層斑@Le Blanc

轉眼間又一個月了! 又係時間去扮靚靚! 
余媽媽呢日再次光臨位於中環嘅
 Le Blanc 進行第三次 Pico Laser「enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」~

店內佈置得好有新年氣氛, 加上舒適雅致嘅裝潢, 令余媽媽愈來愈喜歡呢個地方!

每次嚟Le Blanc打斑我都很放心和relax, 
因為佢地選用獲美國 FDA 認証的
「enLIGHTEN™皮秒激光儀器」, 
結合雙波長及雙脈衝, 
有效針對淺層斑及深層斑, 
為肌膚重現無瑕亮白~


做完頭兩次打斑後, 
啲深層斑開始慢慢由底層退出來, 
這是打斑必經之過程~

老實講, 其實我右邊面上有幾粒歷史悠久的
淺層斑都幾明顯, 有點影響外觀, 
所以一直都在困擾我, 
美容顧問話今次係消滅佢地嘅好時機!

頭兩次打斑我都係用1064波長嘅Pico Laser全面打, 今次美容顧問就建議我試吓用532波長嘅Pico Laser重點處理呢幾粒小面積嘅淺層斑, 
餘位置用番1064波長Pico Laser打, 
估唔到效果真係如顧問所講: 咁快靚正啊!
睇相啦~~~

右邊面局部位置剛剛打完532波長Pico Laser, 
會有一點點紅腫~

過幾日嗰幾個位會深色左 
(屬正常現象, 不用擔心) 
只要勤力敷mask, 
加強保濕, 做好防曬, 
一個多星期後啲斑斑就會淡番~ 
因為新陳代謝就會快啲幫我地將啲
被粉碎嘅斑斑帶走~ (係過程中, 
個別人士嗰個位會有輕微甩皮情況, 
touchwood余媽媽冇出現呢種情況)


兩星期後, 斑斑明顯淡化了!
我嘅右邊面再見唔到好明顯嘅斑斑喇~ 
一直以來困擾我嘅問題終於得到解決, 
好開心呀!
余媽媽真係好滿意今次呢個效果!

之前我因為忙住搬屋, 所以少左時間敷mask, 
療程當日其實我塊面都幾乾, 
額頭比較黃, 打完斑後面色均勻左, 滑左。。。
今次我番去會記得超級勤力敷mask㗎喇! 

離開前的指定動作, 
飲番碗美味又窩心的糖水滋潤吓~
十分期待我地一個月後的約會!

心動不如行動, 而家大家可以$888試做價體驗「enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」 乙次。

余媽媽粉絲只需讚好<Le Blanc facebook專頁> &於預約Treatment時出示余媽媽的帖子,更可以超抵試做價$788享用enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」 乙次。
***只限新客戶***


<Le Blanc 醫學美容中心 Facebook>

▶Tel: 2242 6789
▶WeChat: LeBlanchk
▶Address: 中環安蘭街18號16樓全層
#LeBlancHK #醫學美容中心 #將羨慕變成擁有 #為美麗而生 #絕不Hardsell #歡迎逐次收費 #PicoLaser #皮秒激光 #enLighten #Cutera #祛斑 #去斑 #美白

<相關BLOG文分享>
▶第一次打斑體驗 重現無瑕白晢肌膚@Le Blanc
▶第2次打斑體驗: 嫩膚效果很有驚喜@Le Blanc

以下是余媽媽&余小bのFacebook~



My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言