有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年1月4日 星期五

第一次打斑體驗 重現無瑕白晢肌膚@Le Blanc

余媽媽從來冇諗過自己需要打斑,
因為睇落塊面真係唔算多斑, 亦唔算深色。。。
不過近排見好多朋友打完斑都白淨左又靚左,
我都好希望自己可以再靚啲,
重現無瑕白晢肌膚, 於是呢日我便下定決心到
Le Blanc
進行皮膚檢查和
enLIGHTEN™
皮秒激光去斑療程~

位於中環的Le Blanc 係一所專業的美容Salon,
走中高檔路線, 而且配備高科技儀器,
提供各種專業的美容和醫美療程~




呢度佈置得好華麗雅致, 而且環境很舒適,
粉色設計感覺好warm!






療程前的檢查十分重要~
治療師首先幫我洗面,
然後用儀器檢查我的皮膚和色斑狀況~







OMG! 真係難以置信, 多到嚇親我!
做咩底層有咁多一點㗎!


特別係眼位附近都幾多賀爾蒙斑! (冇眼睇>.<)
媽媽生小朋友真係好大犧牲㗎!

簡單來說, 賀爾蒙斑比雀斑較大範圍,
是屬於深層嘅色斑~
慶幸佢地暫時未現晒出嚟,
所以表面望落去唔係好嚴重,
不過絕不能掉以輕心,
因為如不及早處理,
之後啲賀爾蒙斑愈來愈多就好難搞,
所以都係快啲搞搞佢地好啲!

從未做過打斑的我,
第一次做有點緊張! 好彩治療師好細心
同我講解即將進行
Pico Laser
enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」
嘅流程給我信心和安心!
 

Le Blanc選用獲美國 FDA 認証
的「enLIGHTEN™皮秒激光儀器」,
結合雙波長及雙脈衝,
有效針對淺層斑及深層斑,
為肌膚重現無瑕亮白~


傳統激光(Q-Switch Laser) 主要係
用「光熱」去斑,
所以皮膚創傷性大之餘,
反黑機會仲高達20%~

而「皮秒」其實係一個激光脈衝嘅單位,
比傳統激光快接近十倍,
Pico Laser
就係利用「高速震破原理」,
震碎最頑固嘅色斑至沙塵狀,
最後經由新陳代謝帶走,
所以反黑機率會降至2%,
仲可以減少治療次數!

因為當日我面部嘅死皮和黑頭比較多,
所以治療師幫我做埋PeelingSteam,
清晒啲污糟野先, 真細心!
之後就開始做Pico Laser!




過程中好似俾橡根彈咁, 有輕微感覺,
我本身好怕痛, 但都接受到!
(
為左要靚, 少少痛算得係咩?呵呵!)

因為Pico Laser都係高能量療程,
所以打完斑皮膚會乾D,
要特別注意保濕和防曬啊!
因此, 療程嘅最後一個步驟當然係
敷番個倒模mask, 即時提升肌膚水分啦!

總結第一次做Pico Laser的體驗,
今次大約用左一小時多,
治療師很nice和有經驗,
而且有問必答, 令我好安心!
(
始終都係我嘅第一次吧!)
加上佢手勢好好,
我都能好舒服和好放鬆地享受療程~

當然, 我都好concern療程嘅效果!
睇相就一目了然喇!



打斑前,
色斑比較深, 範圍也較大,
皮膚比較黃和暗啞。。。
做完第一次打斑後,
近眼位的色斑有少少開始淡化,
而且範圍開始縮細, 皮膚變得白淨左,
提亮和有光澤, 而且仲好滑添!
打斑兼嫩膚, 實在太正!

做完療程後, 可以到化妝室整理一下。。。
富意大利風格的化妝室實在美到不得了!
品味嘅佈置令我忍不住瘋狂selfie~
 



離開前, 我仲享用了一杯美味的養生糖水,
係呢度嘅姨姨親手烹調的, 很窩心呢!




做完Pico Laser唔會有結焦嘅情況,
所以做完無需戴口罩, 第二日亦可以正常出街,
只需做足防曬和保濕,
每天晚上敷水分mask來加強保濕就可以靚靚了~

打斑後頭一星期色斑可能有機會浮面,
但只是過渡期, 之後就會開始淡化,
所以不用擔心~
一星期後,   皮膚真的變得更白晢嫩滑!
 


皮膚更新週期大約係28-30,
1
個月後就可以進行第2次打斑療程,
期待我啲斑斑快啲消失!

如果大家都想趁新年變靚啲嘅同時,
又想享受優質嘅美容服務,
可以用余媽媽粉絲優惠價嚟 Le Blanc 體驗啊!

***
讀者只需讚好Le Blanc facebook專頁 &
於預約Treatment時出示余媽媽的帖子,

即可以超抵試做價$788享用
enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」 乙次。
***
只限新客戶, 請於24
前完成預約手續
(
逐次俾錢做都得, 而且唔
hardsell)

<Le Blanc
醫學美容中心 Facebook>
https://www.facebook.com/LeBlancHKBeauty/
▶Tel: 2242 6789
▶WhatsApp: 9515-7359 or https://bit.ly/2BgTRcF
▶WeChat: LeBlanchk
▶Address:
中環安蘭街1816樓全層
▶Website: https://www.leblanchk.com


#LeBlancHK #
醫學美容中心 #將羨慕變成擁有 #為美麗而生 #絕不Hardsell #歡迎逐次收費 #PicoLaser #皮秒激光 #enLighten #Cutera #祛斑 #去斑 #美白




以下是余媽媽&余小bのFacebook~





My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言