有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年1月22日 星期二

<朋友聚餐的好選擇>無限時雞煲火鍋+韓燒放題@韓圈


天氣凍凍地, 最啱去食韓燒和火鍋
呢晚余媽媽就全家出動去天水圍食好西!


我地嚟到呢間位於天一商城的<韓圈>, 
今次我地夠6位呀!   所以可以玩<雞煲火鍋>+<韓燒>兩食
一次過滿足晒我地兩個願望, 仲要係放題式
無限時任食, 真開心!




餐廳環境舒適, 位置大, 座位充足,
部分位置仲可以望到開揚街景~

食物款式也不少。。。











, , 雞的不同部位
都可以食到, 仲有一些熱食, 韓式小食, 壽司, 中西甜品
涼粉, 生果等。。。食物質素都不錯~

飲品也有幾款可以選擇, 亦有湯類供應~


如果用穩打穩紮嚟形容呢度嘅韓燒放題
呢度嘅雞煲火鍋放題絕對稱得上有驚喜!!! 必試!

店員告訴我地煮雞煲的秘訣
每次煮3分鐘, 再炒一炒, 來回做4
就可以享用了!
(每枱都會有計時器提供)

啲雞好滑好香嫩, 而且啲醬汁滲透晒入去雞肉裏面
非常惹味呀!我地今次點左少辣, 味道啱啱好!

食完雞煲再轉火鍋, 又係另一種享受
我地選了蕃茄薯仔海鮮湯底, 真材實料, 好鮮甜~

驚喜又到喇! 原來呢度食雞煲火鍋會送埋大大盤
又靚又新鮮嘅手切牛肉和黑豚肉。。。好正呀!


肉質香嫩, 厚薄適中, 食火鍋啱晒~

仲有冰鎮涼瓜送(1日前預訂), 
涼瓜很清甜爽口, 無咩苦澀味, 大愛!

黑白墨魚滑也非常彈牙咬口!

還有三寶(豬皮, 牛栢葉, 尤魚), 餃子和各款蔬菜呢!



今餐真係大飽口福呀!
下次嚟都會再點雞煲, 因為真係回味無窮啊!
加上是無限時任食, 家庭/朋友飯聚就最適合不過!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~




My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com


沒有留言:

張貼留言