有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年1月26日 星期六

第2次打斑體驗: 嫩膚效果很有驚喜@Le Blanc


話說上次做完人生第一次打斑後, 感覺超正
最驚喜嘅係嫩膚嘅效果可以keep到近1個月塊面都依然好滑,
所以1個月後余媽媽決定再次嚟到位於中環
  Le Blanc 進行第二次
Pico LaserenLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」~
今次除左想皮膚繼續白滑外
當然好希望面上嘅斑斑可以快啲消失啦!


Le Blanc 瑰麗嘅環境加上一杯花茶和精美的茶具,
感覺自己好似去左high tea, relax!


嘆完茶隨即入房換衫, 準備做療程了!



治療師首先幫我洗面, 之後就開始做第二次打斑了!

Le Blanc選用獲美國 FDA 認証的
enLIGHTEN™皮秒激光儀器」
結合雙波長及雙脈衝, 有效針對淺層斑及深層斑
為肌膚重現無瑕亮白~

記得第一次打斑時, 還是有一點點好似俾
橡根彈微痛嘅感覺, 今次呢種感覺比上次輕微了很多
過程更加舒服, 一向怕痛的我即時鬆了一口氣。。。
嗰日我真係好攰呀~所以差點兒瞓着了!哈哈!

最後, 治療師幫我敷埋mask消炎降紅就完成了!
全個過程不到一小時我就可以
靚靚咁行出門口喇! 真開心

膚色變得白淨左和均勻左, 而且面上嘅斑斑真的
又減淡了一點點啊!

新的一年當然要繼續以靚靚一面示人啦!

當然別忘了飲番碗美味的
自家製糖水滋潤一下至離開啦!so sweet!

要稱讚吓呢度嘅同事十分細心
每次療程之後一天都會主動跟進我的情況
問吓我做完之後有冇出現敏感或不適
還叮囑我要多敷mask補水和每天搽防曬做好肌膚保養啊!

Btw, 嗰排濕度好低, 加上打斑係高能量療程,
打完斑後皮膚會好乾, 所以我都好聽話日日敷mask, 
皮膚即刻水潤番晒!再過多幾日
無瑕白晢肌膚又再度重現~ yeah!!!

Pico Laser 利用「高速震破原理」
震碎最頑固嘅色斑至沙塵狀, 最後經由新陳代謝帶走
余媽媽知所以覺得打完斑十天後皮膚
仲靚過之前就係呢個原因喇!

期待一個月後再來進行第三次打斑
稍後再同大家報告進度吧!

<Le Blanc 醫學美容中心 Facebook>
Tel: 2242 6789
WhatsApp: 9515-7359 or https://bit.ly/2BgTRcF
WeChat: LeBlanchk
Address: 中環安蘭街1816樓全層

#LeBlancHK #醫學美容中心 #將羨慕變成擁有 #為美麗而生 #絕不Hardsell #歡迎逐次收費 #PicoLaser #皮秒激光 #enLighten #Cutera #祛斑 #去斑 #美白

<相關BLOG文分享>
▶第一次打斑體驗 重現無瑕白晢肌膚@Le Blanc





以下是余媽媽&余小bのFacebook~



































































My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言