有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年3月9日 星期六

舒適又溫馨的西餐之選@Le Grand Pokka Cafe


上次同朋友去Pokka Cafe食甜品好好味
於是呢日我帶埋余爸爸和余小b一齊
嚟到位於元朗Yoho Mall 
Le Grand Pokka Cafe食晚餐~


呢度環境好舒適, 我地仲坐到卡位

可以自成一角



係柔和燈光底下一齊溫馨地享用晚餐
真係好舒服!



先來前菜"日式豆腐柚子鮮蝦沙律", 

乘機健康吓~ 加入了柚子, 味道很清新呢~



我地點左兩個主菜, 加左$58 upgradeset, 

有黑菌海鮮濃湯和飲品~




黑菌海鮮湯, 有濃濃的海鮮味

而且有柱貝等海鮮放湯

真材實料, 值得一試~


荔枝茉莉花茶, 味道清新

尤其喜歡荔枝味, 好啱春天

飲後令人心曠神怡~


西班牙海鮮飯, 有多款我地喜歡

嘅海鮮在其中, 加上番茄汁一齊煮

最後灑上檸檬汁, 非常惹味又清香~


羅勒醬蜆肉意粉係余小b大愛

因為佢好鐘意食蜆

呢度都有好多隻中size的蜆一齊煮
而且都幾厚肉, 同羅勒醬味道好夾~



食埋甜品就最盡興!



Tiramisu格格多士伴雪糕, Size很巨型

足夠我地一家三口享用~



格格多士配上美味的Tiramisu雪糕

還有朱古力醬作點綴。。。

冷冷的雪糕跟暖暖的格格多士冰火交溶
是味覺的一大享受~ 超棒!



以下是余媽媽&余小bのFacebook~



My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言