有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年6月30日 星期日

元朗區搵食: 抵食韓風火鍋放題@牛知己


元朗一向都係美食雲集之地, 呢晚我就相約余爸爸去食韓國火鍋放題! 可以任飲任食90mins㗎!




呢度裝修有點韓風, 仲有好多卡位, 地方闊落, 坐得舒服!

晚市套餐有幾可選, 我地揀左$188(成人每位)嘅美國極選牛肉+海鮮放題! (加一另計)我地覺得呢個價錢好抵食, 絕大多數嘅火鍋配料呢度都有齊

醬油可以係出面自助區任攞, 除左有平時火鍋常用嘅醬油外, 仲有啲韓式嘅醬油~



自助區還有多款配料如蔬果, 粉麪, 韓式年糕, 熱食, 甜品和飲品任君選擇~

如喜歡健康養生, 可以試試呢度嘅加拿大豆漿呢!

呢度都係行自助下單, tab度揀好, 然後就可以order~ 啲肉會經路軌送過嚟, 很有新意! 有趣有趣!

牛肉色澤紅潤, 切成薄片火鍋最捧!


仲有其他肉類, 啱晒我地呢啲食肉獸~


多款海鮮可選, 大部份都不用加錢就可以無限添食
而且質素也不錯喔!

我地encore左幾轉青口, 帆立貝和蝴蝶蝦呢!

最後, 食埋乳酪雪糕就圓滿了!很抵食的韓國火銅放題!


以下是余媽媽&余小bのFacebook~






My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言