有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年10月17日 星期四

用料新鮮有特色的半自助火鍋任食@寶哥火鍋

余媽媽超喜歡食火鍋! 
呢晚就約埋朋友一齊到旺角<寶哥火鍋>打邊邊傾心事~

雖然呢度冇奢華的裝修, 但半自助火鍋任食只需$198(原價$298), 以旺角區嚟講, 是一大賣點~

呢度有很多特色湯底提供, 而且不用加錢! 

我地選了猴頭菇鯊魚骨湯, 真材實料, 有啖啖嘅猴頭菇甘香, 識食當然係先飲湯, 後打邊爐啦!

先嚟7款時令生猛海鮮(每日供應不同), 點左湯底後, 店員會主動送上~


深海龍躉肉很新鮮, 日本廣島生蠔很肥美, 元貝、活鮑魚爽口彈牙, 還有生猛海蝦、活花甲、活刀貝, 沒有沙, 很美味~

每枱可在綠色紙內選8款升級配料, 手切封門柳和頂級安格斯牛小排非常有牛肉味, 啱晒我呢個牛魔王!


手打三寶丸真的寧捨彈牙和鮮味!

牛骨髓是火鍋少見配料, 個人十分喜歡佢滑溜溜的質感!

即炸響鈴也是必點, 很脆口~


有興趣仲可以點吓日本黑豚肉, 爽脆白鱔片和西班牙羊肩肉試試~

丸類和蔬菜係米白色紙內則是任食的! 

每碟份量唔多, 預每人1-2件, 不會浪費食物, 大家可以試完再無限encore, 我覺得呢個安排唔錯!



鳳城水餃好足料好新鮮, 必點皇帝菜, 好味又健康! 我地仲點左鮮豬紅和芋絲呢!

兩個女生唔算大食, 所以未能試得太多款式, 整體來說, 寶哥呢度用料的確幾新鮮和有特色, 下次有機會再相約嚟食過~

以下是余媽媽&余小bのFacebook~

 https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167




My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言