有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年12月10日 星期二

浜燒海鮮好選擇@南瀛水產

聖誕月gathering特別多! 呢晚余媽媽同friend子到了尖沙咀南瀛水產食我地大愛嘅日本菜~


餐廳環境寬敞, 日式設計很優雅~ 枱與枱之間有足夠空間, 啱晒三五知己談天說地~


幸好我地6點半就到達, 不用等位~ 7點後就開始多人了!

呢度以日本食材和進口水產作主打, 浜燒、壽司及刺身絕不能錯過!

先來<東瀛五點盛>, 刺生一入口就知道是上等貨, 非常新鮮肥美! 尤其喜歡甜蝦和帶子 , 十分鮮甜~

再來<軟殼蟹沙律>, 軟殼蟹肉質新鮮甜結實而且炸得很香脆, 炸粉不多, 多吃也不膩!

<什錦天婦羅>外脆內juicy, 吃得出是剛炸起的! 還有我喜歡的秋葵啊!

浜燒海鮮也是十分出色! 職員係我地旁邊親自為我地燒海鮮, 過程用心又專業~



余媽媽一向對蟹情有獨鍾, 所以<蟹味噌甲羅燒>對我來說簡直是人間美食! 滿滿的蟹膏十分鮮甜, 令人回味無窮~




<帆立貝>和<大蝦>更是彈牙多汁~

我地還點了<玉子燒>, 日本人能夠把雞蛋這麼普通的食材化成玉子燒這道美食, 確實是出神入化! 入口又暖又鬆軟, 滿有層次感~

<香蒜牛舌>燒得剛好, 完全唔會乾身~本身對牛舌沒有特別感情的我也吃了幾塊~

呢度嘅<白桃梳打>和<芒果乳酸>也不錯~ 甜度適中, 果味香濃^^ 配上烤物一起享用, 感覺特別清新~

今餐食得很暢快, 日本菜是百食不厭, 十分圓滿的一個晚上!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記


 https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167

My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com



沒有留言:

張貼留言