有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年12月4日 星期三

一試難忘。再試瘋狂嘅正宗避風塘炒辣蟹@喜記

呢兩個月食左好多餐蟹呀!好滿足! 其中一餐令余媽媽回味無窮嘅就係<喜記>嘅蟹宴喇!




喜記位於尖沙咀I-square, 交通十分方便~


餐廳係傳統中式設計, 裝潢雅致~


<正宗避風塘炒辣蟹>係呢度嘅招牌菜之一, 今次我同海鮮控余爸爸都係為佢而嚟!

食蟹之前, 點了個開胃小食<陳醋木耳>醒吓胃~ 入口有香濃的陳醋味, 不會酸, 很開胃!

正宗避風塘炒辣蟹真係一試難忘, 再試瘋狂!

辣度由微辣到大辣都可以選擇, 視乎大家嘅喜好!

上碟色香味俱全, 我地揀左微辣試吓先~ 雖然只係1隻蟹, 但其實都幾大隻, 份量足夠兩個人食, 而且蟹肉非常鮮甜, 肉質結實, 食得出係新鮮嘅優質食材~

避風塘辣汁真係會食上癮, 我到而家仲回味緊, 蒜蓉同辣椒味非常夾!

除左蟹之外, 呢度嘅<波士頓龍蝦>都好正㗎!蒜蓉開邊蒸, 下面啲粉絲吸盡龍蝦嘅精華, 好好味啊! 龍蝦更是肉質結實彈牙!

<滷水豬手> 用嚟邊飲酒邊食就最啱!好入味而且骨膠原豐富~

我地點左<野菌泡田園蔬菜>, 食左呢款咁健康嘅菜色, 令我地今餐嘅罪惡感大大減低~

如果仲未飽的話, 可以試埋呢個<櫻花蝦炒飯> , 炒飯粒粒都夠爽身, 加入了櫻花特別香口~

其實仲有好多招牌菜想試, 不過個胃已經冇quota了!下次一定要再來!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記

 https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167


My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com





沒有留言:

張貼留言