有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2019年11月28日 星期四

麪包機整饅頭。健康愛心早餐系列


自從余小b升上小學後, 媽我經常都要搞盡腦汁
為余小b準備早餐同小息食物!

是日愛心早餐<自家製無添加饅頭>, 

今次余小b都有幫手整㗎! 抵讚!


搓粉最考功夫, 所以今次我就用左麪包機搓好粉糰
再做之後嘅工序, 果然比我想像中易整得多
而且省時。方便。零失敗, 媽媽都可以變廚神喔!
跟大家分享食譜和製法!


<自家製無添加饅頭>

材料好簡單, 可以做到8-10



材料:
中筋麵粉    200g

常溫水        100g

植物油        8g (我用了花生油)

砂糖            15g

快速酵母     2g




1. 我把以上材料放入麪包機

<鳥冬麪糰>模式搓15分鐘

然後再醒麪5分鐘就可以直接取出整形了!

(醒麪=放係機內等麪糰可以鬆弛透氣)




***用麪包機搓粉真是十分簡單, 省時省力呢!



2. 取出麪糰後, 用麪粉棒在麪糰中央開始壓平

要重複多次, 有助麪糰內的空氣排出








*把手粉撒在枱上會減少黏稠 
(我用了<三羊牌>熟糕粉
是熟的, 所以吃了都不怕)

3. 把麪糰摺3

4. 再用麪粉棒把它壓平至長方形

5. 反轉麪糰, 使其較光滑的一面向下, 
用掃薄塗一層水於麪糰正面令佢容易黏著

6. 把麪糰向內捲成條狀, 捲得愈緊愈好, 然後把麪糰
接逢處捏緊, 再分割成8-10等份
就成了尚未發酵完成的饅頭了




7. 30度熱水於煲內, 不用開火
放上蒸架再鋪上牛油紙, 然後把頭放在牛油紙上

8. 用布包住煲蓋, 以防有倒汗水
影響饅頭的光滑度~
(皺皮饅頭就不好看了!雖然味道都是一樣的)

然後合上煲蓋~


***25-30分鐘完成發酵後, 饅頭會脹大1倍啊!
所以饅頭與饅頭之間一定要留足夠的空位

9. 25-30分鐘酵後,   直接開中大火蒸饅頭10分鐘就完成了!

饅頭香軟Q, 好好味, 而且非常健康, 大人小孩都啱食,
俾余小b秒殺, 真係令我好鼓舞呀

<小撇步>
緊記在步驟(10)蒸嘅時間也要用布包住煲蓋
以防倒汗水流出影響成品外觀, 還要用筷子
夾在煲與煲蓋之間留一條隙才開始蒸
這樣就能蒸出又白又光滑的饅頭了!

我沒有蒸籠, 都是用普通煲來蒸的
第1次做成品也不錯啊!

大家也試試啦!


嚟緊我會同大家分享更多健康食譜 #讚好 及 #設定 <余媽媽手記> fb專頁為「搶先看」就不會錯過呢啲最新消息啊!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記


 https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167

My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com


沒有留言:

張貼留言