有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2023年4月13日 星期四

肌膚回復年輕。我揀DNA療程

早排皮膚多左啲粒粒,我就知道係時候要理吓佢地,因為我地嘅皮膚同人一樣都會攰,要定期recharge 一下喔!於是我就到左 旺角BeauMe DNA ULTRA 10細胞逆齡療程,幫我強化肌膚結構,令肌膚更年輕~








要靚就要全面啲,所以我一次過做齊眼同面~ 



ULTRA 10 幫我喚醒細胞嘅活躍度,採用交叉波頻技術按摩細胞,刺激細胞底層運動,活化細胞鎖住水分子,同時修復肌膚屏障,提升皮膚抵抗力,好啱因受紫外光、壓力、敏感炎症傷害嘅皮膚,做完之後皮膚即時年輕緊緻~




治療師幫我做完全面基本清潔後,調配左一支最啱我皮膚使用嘅活性注滲精華幫我打底,加強滲透力同吸收力,然後塗上HYDRA 深層水潤精華,配合Ultra Smooth交叉波頻機頭導入皮膚,助我肌膚深層鎖水,為肌膚形成一層保護膜。過程暖暖地好舒服,加上治療師手勢純熟,全程都好放鬆。治療師話如果想減淡表情紋、收細粗大及鬆弛的毛孔,則可以用PUSH-UP 回彈緊緻精華做導入。




之後治療師用 Ultra Collagen 機頭做埋雙眼,佢係利用納米膠原填充在皮膚內部產生「協同效應」,集中撫平下陷及凹入的組織,感覺好舒服~ 最後敷上保濕面膜,休息15-20分鐘後,就完成療程喇!




做完整個療程後,面部肌膚即時水潤飽滿有光澤,回復幼嫩緊緻,眼睛firm左、sharp左、更有神,眼紋都淡化左~ 整體效果都可以keep到近2星期,之後我再嚟做第2treatment,做完兩次效果更明顯,眼部更見緊緻,面部乾紋和法令紋都淡化了,膚睇落更均勻和有彈性,而且有V面效果,水油比例平衡左,毛孔細緻左,出少左啲粒粒,做左兩次就有呢個效果,真心驚喜! DNA ULTRA 10細胞逆齡療程,幫我嘅肌膚回復年輕~

【有關Beaumehk
預約及查詢 : 3746 9788
Whatsapp : 6582 0394
地址:九龍旺角彌敦道610號荷李活商業中心801&802

#Beaumehk #旺角美容院 #DNA細胞機   #DNA修復面部 #DNA修復緊緻眼部 #激活細胞 #膠原蛋白增生 #透明質酸 #重組皮膚 #儲水補水 #自然緊緻
#敏感肌 #缺水性敏感肌 #接觸性敏感肌 #濕疹皮膚 #濕疹皮膚救星   #余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言