有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2015年10月13日 星期二

♡成功克服「分離恐懼症」@余小b的N班『反常-克服-享受』經歷分享@_@

不知不覺, 余小b已經由一個手抱BB
長大到而家番梗N班喇
番左學雖然只有短短1個月
但倒覺得余小b好似大個左好多呀~ 
係禮貌和規舉方面都有進步
不過, 當中過程六並冇我地預期中咁順利(><) 。。。

學校設頭一個月為適應週
上課時間較短, 家長亦可以因應情況陪寶寶上課~


余小b係頭1星期番學完全冇喊!
等我地初頭仲好開心, 原來係開心得太早!!! 

一星期後, 可能新鮮感少左
余小b亦意識到入到學校, 
家長係無得一齊入課室上堂嘅,
加上又多左時間要關門上課
所以佢就開始出現反常情況喇

(例如: 唔肯入學校, 甚至一落車就話要上番車唔番學!
當時我地真係有d擔心
因為余小b係個好開朗嘅小朋友
佢呢個情況令我地好意外!)


好彩係我地一家跟老師的通力合作底下,
終於慢慢搵到解決方案~ 好感恩!

先陪余小b入學校playground warm up
如果佢唔肯入課室
就叫佢自己拎書包和手冊俾老師~

初時, 余小b只係放底晒d野就跑番出嚟搵婆婆~
婆婆於是順勢自己入課室做埋學生
(當然要老師同意啦)
引余小b入嚟坐

結果余小b玩玩下玩具就
開始唔記得左婆婆了!
係呢個時候, 婆婆就趁機會全身而退

余小b當然好快就發現左啦!於是又開始喊~
但家長真係要忍心d, 唔好心軟呀!
如果係呢個時候番轉頭就會前功盡費

要知道分離恐懼症係好常見的
大家都要面對和經過的
還有, 要相信老師的經驗會搞得掂!
(好多謝我地呢間學校設4星期適應週
原來真係有必要的!)


就係咁, 經過3星期的努力
余小b終於成功克服獨自上學的恐懼~
佢而家十分享受校園生活, 亦很喜歡番學
仲成日講番學校玩過咩同做過咩俾我地聽
嗰一刻,真係好安慰, 好開心~

嚟梗爸爸媽媽都會係您身邊陪伴您,幫您護航,一起加油啊!



 以下是余媽媽余小bのFacebook啊~



My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言