有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2020年1月11日 星期六

<旺角區搵食: 放題好去處>

好耐冇食過放題喇! 


呢晚同余爸爸到旺角至尊滿屋食番餐好嘅!餐廳坐位多, 空間大, 有自助bar可以自取多款甜品, 生果和飲品~ 



入坐後任飲任食2小時, 當然要點我地最愛嘅刺身和壽司先啦!






刺身款式都幾多, 而且夠新鮮, 冇雪味! 帶子好滑口, 甜蝦好肥美! 壽司細細件可以試多幾件都唔會膩!左口魚邊壽司很特別, 不是道道都有~ 必點海膽手卷, 無論色澤還是味道都好吸引!

炸物質素都不錯! 炸榴槤波波超正! 榴槤流心溢出, 美味極了!榴槤控不要錯過!



焗廣島蠔蠔肉鮮甜, 燒牛舌和烤羊架也很香
口~

我地仲點左個壽喜燒過吓口癮! 估唔到啲牛肉都幾香滑, 撈雞蛋一齊食真係好正!


臨走前, 記得食埋雪糕啊!每人可以自選1款哈根大師或movenpick的雪糕啊!超值!


整體來說, 呢度食物質素不錯, 大部分野食都得幾快, 自助bar嘅食物也不時refill, 服務也很周到, 所以下次有飯聚都會再來!

以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記


 https://www.facebook.com/pages/%E4%BD%99%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E6%89%8B%E8%A8%98/887744237908167

My Blog Links:


有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com


沒有留言:

張貼留言