有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2014年3月16日 星期日

值得推介的韓國Baby Shining@Babyprime天然嬰兒洗護用品,同乾燥敏感皮膚和頭泥講拜拜>


以下係余小b試用Baby Shining產品兩個月的大回顧,希望呢D資料可以幫到各位。



1) 保濕護膚露(moisturizing lotion)



天氣凍凍余小b仲細,驚冷親佢,所以成日都開住部暖爐瞓。余小b塊面同背脊都有d爆拆,搞到又紅又鞋。

曾經試過搽另一知名嬰兒品牌的BB lotion,keep住搽左一星期都冇咩好轉。

於是決定轉用韓國著名天然嬰兒洗護用品品牌Baby Shining的產品,

只係幫余小b搽左兩三次佢嘅保濕護膚露(moisturizing lotion)皮膚明顯好轉了,

好快已經回復番以前咁滑滑



我覺得呢隻moisturizing lotion最大的優點係唔洗日日keep住搽都好有效果,

唔會一唔搽就鞋番,而且佢成份天然,用後好乾爽,好快吸收晒,好適合bb用。

2) Bath & Shampoo(洗髮沐浴露)



余小b一出世就有頭泥問題,用過其他牌子的嬰兒洗頭水幫佢洗頭,

但都係洗極都有陣臭味。轉用左Baby ShiningBath & Shampoo(洗髮沐浴露)後,

都係用左幾次,囝囝個頭的臭味已經消失晒,自己覺得真係幾神奇。




3) Baby Shining Liquid Powder(爽身粉)



有時余小b瞓覺蓋得被多有d腳汗,於是臨瞓前幫佢搽少Baby Shining Liquid Powder(爽身粉)

係腳仔度,第二朝起身腳仔依然好爽,唔再有腳汗問題喇!




今次真係非常多感謝Baby Shining的試用裝,幫余小b解決左唔少皮膚上的問題!





有關韓國Baby Shining保濕護膚露的詳細試用分享大家可以看看我的




Babyprime Facebook:


沒有留言:

張貼留言