有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2014年10月12日 星期日

<有營食譜>三鮮伴肉碎貝殼粉(附簡易食譜)

雖然余媽媽的廚藝不是很了得
平時又要番工
但都希望余小b可以食得健康
所以余媽媽會繼續努力為余小b學齊新菜式~

上次整過蔬菜雞肉薯蓉(按此參看食譜)
余小b幫我清晒~

今次想整貝殼粉。。。

其實13個半月嘅余小b之前從未食過
貝殼粉或通粉之類
希望佢會喜歡啦!


出面早餐食嘅通粉通常會加左火腿,
余媽媽一向唔太buy, 
亦唔唔會咁早俾余小b接觸呢類食物。

今次等我整三鮮伴肉碎貝殼粉俾佢試試先。。。
呢款主食整法簡單快捷
啱晒我地呢d working mum! 
而且仲營養豐富
健康又飽肚呢! 

一齊睇吓我個簡易食譜啦~

材料:

三鮮(甘筍, 粟米, 菜葉) 適量

瘦肉 一至二両


*貝殼粉 約兩湯匙



*貝殼粉最好買BB專用的
因為會細粒d容易d吞。

製法:

首先用熱水把貝殼粉浸10分鐘
令佢軟身d和易d

把三鮮(甘筍, 粟米和菜葉)清洗後砌碎。
(BB太細, 可先把粟米去衣
食落就會無咁硬身)
把瘦肉清洗後砌碎或砌成片狀備用。

把三鮮和貝殼粉煮熟
最後才落瘦肉
因為太早落瘦肉會鞋身。
(三鮮中的甘筍要早d, 煮耐少少才會淋)



食。得。喇!
余小b食到咁上下,
話嫌我餵得唔夠快, 要自己黎~

睇佢食得咁興奮就知自己嘅心機無白費啦~
真開心!

更多有營食譜分享:


歡迎LIKE我們的FACEBOOK, 
可以收到最新的資訊啊~
~My Facebook~


My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言