有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2014年10月28日 星期二

BB剪髮記~ Be a handsome baby ^0^

大家有冇試過幫BB剪髮呢?

余媽媽自問現階段冇本事親自操刀
幫我呢個咁活潑好動嘅余小b剪髮
所以我地最近又帶余小b去呢間嫲嫲推薦的
上海式理髮店剪髮
嫲嫲話夠平。靚。正喎!


今次已經係第三次幫襯喇





我地大約45個月會帶余小b黎剪一次頭髮
EE都剪慣剪熟, 知道晒我地家長嘅要求。

一如以往, 今次都係由余爸爸抱住余小b剪髮。

EE幫余小b穿上袍時,
都見余小b有少少緊張呀~

好彩呢位EE佢本身個樣幾和善
加上真係有對小朋友嘅經驗
見佢同余小b講野和剪髮都好有耐性
所以余小b全程都無喊。



幫小朋友剪髮同教小朋友一樣
最梗要係愛心和耐心。

剪梗髮嘅時候, EE不時會同余小b講野

仲俾左部Thomas車車佢玩。


車車係余小b大愛
佢當然玩得超開心啦~

話咁快就剪好喇盛惠$35

余媽媽覺得呢個價錢有呢種質素
同服務都幾滿意。

始終如果要我自己動手
我一定無信心會剪得好過呢位EE~ 

而且係出面剪完又無手尾跟

唔駛洗清潔執拾呢!


余小b: Am I handsome?

每次余小b剪完髮總是看似細左幾個月
而家佢個BB樣又出番黎喇! Kawaii~


其實而家愈來愈多salon提供BB剪髮服務
d 仲有上門剪髮服務添
所以就算家長唔夠擔親自操刀
都仲有好多選擇~

歡迎LIKE我們的FACEBOOK, 
可以收到最新的資訊啊~
~My Facebook~

My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言