有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2015年8月14日 星期五

親子外遊小貼士♡旅遊保險勿輕視♡

喜歡四處見識遊歷的我
係6月尾就跟余爸爸和余小b
高雄和墾丁來個親子之旅:)

陽光與海灘, 超正!!!




白玉苦瓜汁、木瓜奶和芒果凍沙, 不能錯過!




恆春出名的綠豆蒜, 值得一試~


美麗島站的Dome of Light~
   

高雄夜市, 是「掃街」的好時機!

有關詳細行程的blog文, 
待余媽媽稍後再同大家分享^^ 
大家可以睇住我地的高雄×墾丁遊記2014~


長假期是外遊旺季
身邊好多朋友一家大細都會出埠
係度都提提大家,無論目的地是近至澳門
或中國內地, 還是遠至日台歐洲各地
都緊記係出法前買定份旅遊保險啊!

余媽媽係大學時代(即係n年前)
到台灣旅遊就有一個難忘的經歷
而家同大家分享下。

當時我們跟團到台北
第一天就到當地夜市掃街

台灣夜市咁出名
當然咩都要試吓啦~
不知是否吃得太飽
還是唔太習慣佢地嘅煮法
第二天早上我就開始上吐下瀉了!
幸好, 自己有帶備一些成藥減輕了病情
我才免強能撐到番香港才看醫生~

好彩嗰次係我唯一一次係外遊時
遇到水土不服, 以後自己係外面食野
就更加小心了!

仔細一想: 如果當時病情嚴重
想必要係當地看醫生了
但由於我們並非當地公民
要係外地看醫生或施手術
醫療費用必定唔平,
那麼旅遊保險就擔當了
一個很重要的角色了!

買保險的目的是希望把風險
轉嫁俾保險公司, 咁樣我們就可以
少一份擔心了!玩都玩得盡情d啦~

其實市面上有好多旅遊保險的產品
唔同保險公司都會不時提供推廣優惠。
而我地多數會購買單次性的旅遊保險
所以余媽媽多數會係出發前做d research, 
見邊間平。靚。正就揀佢!

當然, 價錢只是其中一個考慮因素啦!
最緊要睇清楚d條款至購買呀~

最近見到富衛旅遊保險做梗8折優惠
大家如將會出門
不妨去睇睇佢啱唔啱自己和
家人嘅需要啦~


富衛旅遊保險三大特點: 
~敢想敢做,無牽無掛 放膽玩,盡情跳
~為未滿85歲投保人仕提供全球保障
想去邊、幾時去,由您話事
~最佳支援,為您隨時候命


更多有關富衛旅遊保險資料可到:


以下是余媽媽余小bのFacebook啊~


My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言