有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2015年8月12日 星期三

可以「食」嘅牙膏♡澳洲Little Innoscents全天然有機牙膏♡

余小b的乳齒都出得七七八八喇~
記得係佢4個月大時
我地都有幫佢用矽膠牙刷仔清潔口腔~

到佢一歲左右我地就開始train佢刷牙~
之前都有同大家分享過一些
啱小朋友使用的牙齒護理產品詳見:


牙膏係牙齒護理方面確實扮演了一個很重要的角色。
消委會早前測試過市面上部分牙膏
更點名指出部份品牌的牙膏如長期使用
會對身體造成不良影響甚至會至癌~

一直以來余媽媽都只會購買嬰幼兒專用
嘅可吞噬牙膏給余小b, 
主要因為佢之前未識得漱口和吐番d水出嚟~


今次好開心有機會試用到澳洲天然有機品牌
Little Innoscents出品嘅Milky Whites有機牙膏, 
佢嘅係全天然成份77%有機
寶寶6個月大起就可以使用佢
大人當然亦可以用啦~
不過大家唔洗質疑佢個潔淨力
因為呢款牙膏含蘇打粉成份有助去漬~


余媽媽覺得佢好適合我家天生牙齒多漬嘅余小b使用 
(見到佢張多漬相做媽媽的我就笑唔出了!)


希望呢支牙膏可以幫到手
我地會keep住日日好勤力地用!


Little Innoscents 天然有機牙膏(零售價HK$63/50ml) 
已獲得Australian Certified Organic (AOC) 有機認證,
不含任何化學物、FluorideSLSParaben
人造色素、人造香料、人工甜味~
 

小朋友使用時只需一粒青豆份量就足夠了

大人則可以取2粒青豆份量~

擠出嚟嘅牙膏唔似平時大人用嘅牙膏咁稠,
刷牙時亦唔會有泡主要由於佢
無加入SLS起泡劑, 感覺上好似安全一點~

呢款牙膏仲要係小朋友很喜嘅士多啤梨味,
啱晒好鍾意「食」牙膏嘅余小b~

余小b每次都話牙膏好似士多啤梨咁好味♡^_^♡


由於佢係天然草本成份
就算小朋友不慎吞左都唔緊要

不過我地都要多教導孩子刷牙漱口後
要自己吐番d水出嚟,  始終牙膏唔係食物呀~

牙膏亦有少少薄荷味
令我地刷完牙可以保持一種好清新嘅感覺~


慶幸余小b對刷牙唔抗拒
不過係刷牙嘅姿勢和方法上
仍然有待改善繼續努力吧!

除左呢款牙膏外, Little Innoscents
亦有出一系列嘅天然有機洗護產品
我地今次都收到佢嘅洗髮及沐浴乳做禮物
(零售價HK$149/250ml)~
 
余小b一向都用開呢類嘅All-in-one配方
一樽就可以用埋來沖涼和洗頭非常方便!


以上產品由品牌提供~

產品Facebook專頁:

相關文章:


以下是余媽媽余小bのFacebook啊~


My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記



沒有留言:

張貼留言