有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2016年4月18日 星期一

滋補氣血的女士恩物@華人藥業【扶正氣山東阿膠】

都市生活緊張, 工作壓力大
要湊小朋友壓力更大
媽媽們和姊妹們唔好得個做字
還要及時進補啊!
須知道健康的確好重要呀!

余媽媽有見自己常常感到手腳冰冷
踎低起身見頭暈, 有時夜晚瞓得唔好的話
第二朝起身就會頭赤赤或暈車浪
而且係月事前後常患傷風感冒
身體明顯屬於虛弱型, 抵抗力差

平時就算唔係病梗
同事都會誤以為我係病
因為我面色唔太好, 望落個樣好攰
所以早排余媽媽便開始服用香港製造及由
GMP藥廠生產的華人藥業《扶正氣山東阿膠》
以改善體質~



阿膠其實係一種動物熬出來的膠狀保健品
富大量膠原蛋白, 蛋白質, 鐵質及氨基酸
自古以來一直被視為宮廷珍品
更被譽為是延年益壽的名貴藥材
主治氣虛血弱, 具滋補養血, 補血之效~



而呢款《扶正氣山東阿膠》嚴選分子量小於5,000
的小分子肽的山東阿膠,更特意添加紅菜頭,
能增加白血球、紅血球、紅血蛋白及血小板水平,
激活血細胞,促進造血功能,適合血虛人士服用~

【成份】

阿膠肽、微結晶纖維素、乳糖、
紅菜頭、二氧化矽(E551)羥丙基甲基纖維素 
(本產品含奶類(包括乳糖)、添加劑(E460, E551))



產品是鐵罐包裝, 盒內附有獨立排裝膠囊,
每排10, 每盒共180 (每粒300毫克), 
約是3~4星期的份量~


因為自己真係唔多時間煲湯
而且柯膠的味道並非人人都接受到
個人就覺得膠囊設計比較適合我,
用溫水送服就OK! 快。靚。正!


由於我屬體虛型, 所以我會每天早晚各食4
(如作保健用途, 每日2次,每次3粒就可以了!)

《嬰兒、孕婦及對菇菌類過敏者慎用
保健產品,不代替醫囑》

余媽媽服用了呢款《扶正氣山東阿膠》近3星期
覺得血氣好左, 最明顯係手腳無咁冰冷
個人無咁怕凍~

最近搭車都無再暈車浪! 而且個人精神左
面色紅潤左睇落無咁虛

余媽媽會keep住食
希望嚟梗月事完左都唔會咁易病啦!
我真係要多d精力照顧家中的小魔怪㗎!

以上產品由品牌提供~


《5月9日最新消息》『扶正氣山東阿膠』免費體驗活動:
品牌將會送上「扶正氣山東阿膠」試用裝20粒 (價值:$88),讓您免費體驗產品功效。名額500名,數量有限,送完即止!
立即登入: http://goo.gl/forms/kDLCFvBkRm

扶正氣山東阿膠‬ 2016 (‪胡杏兒‬ 擔任代言人): https://youtu.be/6crBKCz40Bs


公司網址:

  

多謝收看!喜歡呢篇blog嘅話
可否去我地個Facebook 俾個Like我地呢?
謝謝支持!

以下是余媽媽余小bのFacebook~



My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言