有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2016年12月14日 星期三

♡旺角區日式放題新選擇@神戶屋♡

日式放題係我大愛, 
所以早前相約友人一起到位於旺角兆萬的神戶屋大吃一頓!

餐廳環境不錯, 座位都算寬敞~


呢度食物種類都幾多, 有我大愛的刺身同壽司, 
仲有和食、火鍋、炸物、沙律、麵食
甚至韓食都應有盡有~




真係花多眼亂呀, 一於點左刺身先^^

嘩! 隻船好大呀~
刺身都幾多款, 又新鮮, 
尤其喜歡甜蝦, 味道鮮甜~

壽司款式都多, 除左有基本款式外, 
仲有軍艦~ 

飯是暖暖的, 新鮮度高, 酸度和黏度適中~


飲品無限添飲~


雞翼賣相飽滿, 入口juicy~

本身我們不好炸物, 因為怕熱氣, 
所以只點了幾款~


炒蜆很入味, 而且幾乾淨唔會有沙~

仲有牛肉什菜涮涮鍋, 很足料, 金菇和牛又多...

冬天食特別溫暖~

特別係烤蠔水準不錯, 肉汁很juicy!

海鮮類還有蒜蓉粉絲帆立貝~

其實仲有甜品㗎, 不過我地實在太飽了! 

假如我地有多幾個胃, 必定多點幾款! 

旺角區, 平日晚市放題連加一每人約二百元賣單, 
我覺得算幾抵!

多謝收看!

以下是余媽媽余小bのFacebook~



My Blog Links:



有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言