有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2017年5月8日 星期一

♡兩層海鮮塔♡任食火鍋、刺身♡一次過滿足晒多個願望@壹蒸鍋 Sauna Hot Pot♡

食放題真係特別開心
最近我相約了兩位朋友到
旺角壹蒸鍋 Sauna Hot Pot食佢地嘅
蒸海鮮及粥底火鍋

一次過可以滿足我們多個願望
喜歡食海鮮的我又點會錯過呢!


餐廳環境不錯, 坐位也舒適



食火鍋當然要準備醬油啦!
款式有十多款之多, 可以自己隨意調配~

飲品、雪糕、雪米糍亦是任飲和自助的!
  還備有唔凍嘅飲品, 十分細心^^

坐底即揀湯底, 係十多款裏面
我們選了鰹魚清湯, 魚湯的確特別白淨,
魚味香濃唔會腥~

接著就到重頭戲之一“蒸海鮮出場!

  佢分上下2, 就好似坊間的
九層海鮮塔嘅精華版
全部都係我好喜歡的海鮮嚟
一層一層食, 下層吸盡上層啲汁液、
精華, 味道更上一層樓!
唔好多, 唔好少
店員話我地呢鍋蒸8分鐘就剛好!

未開蓋已經聞到香噴噴喇!

上層係蒜蓉蒸龍蝦, 好鮮甜多肉~

下層有蒜蓉粉絲蒸扇貝、鮑魚、
蜆、聖子、鱔片, 頗新鮮!

特別喜歡鮑魚的爽口味美
食完扇貝我地連粉絲都唔放過
因為粉絲索晒海鮮啲鮮美

跟住又係我好鍾意嘅美食---刺身!
($30就可以任食! )


有成十幾款可以揀
我地就叫左幾款比較受歡迎的款式!
  大愛甜蝦, 食左好多轉^^

呢度不乏火煱配料, 
任點任食2小時, 所以食得好盡情^^





雪花肥牛、鮮雞子、蟹粉包丸、
炸魚皮、山根、響應鈴卷、
鮮鵝腸都十分推介!

再點埋碟花膠滋補吓!
(花膠係出面火鍋比較少見, 所以必試^^)

今晚可以一次過食到咁多款海鮮同美食, 
真係好滿足呢!


多謝收看!

以下是余媽媽余小bのFacebook~



My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com



沒有留言:

張貼留言