有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2017年5月31日 星期三

♡孩子的私人英語老師♡在家開心學習零壓力@Electronic English英語點讀教材《Part 1》

好多朋友都知道我係一個有要求的人
每當佢地發現我沒有替余小b
報學術班和興趣班
就會認定余小b會失去競爭力
我就會這樣回答: 就是因為自己有要求
所以才會為余小b選擇最好和
最適合佢嘅學習方法
我稍後都打算幫余小b報興趣班
不過主要是想佢學習社交和紀律
過早催谷並非我杯茶啊!


現今香港的家長普遍較注重英文科

這方面可以理解

其實坊間不乏好嘅英文教材, 然而,
費用大多比較昂貴
而且並非針對香港的學習環境而編寫

余小b自去年開始使用
個人覺得它是一套很實用的入門教材
入手左嘅朋友好多都大讚~

後來, 我地發現Dr-Max有另一款
進階電子教材能更有系統地
由細到大俾余小b輕鬆地學習英語, 
而且佢已獲獎無數
更加令我地信心大增, 所以便開始使用這套Electronic English~

Electronic English針對本地學生而編寫
切合本地學生的需要
把學生常遇到的英語奇難雜症化繁為簡,
  小朋友就能輕鬆愉快地學習英語了!
而且此英語教材也曾被
香港教育學院幼兒教育學系評估中心
列為重點研究對象, 
探討如何藉此提升學生的英語水平呢!



教材配件齊備, 內容亦十分豐富~
工作紙、CD、英文兒歌DVD、字卡、
神奇魔法點讀筆、
字卡掛袋和教材套等, 應有盡有!





全套共分為8個學院
Foundation SchoolGraduate School, 
適合幼兒至小學生使用~

余媽媽希望正就讀K1的余小b打好基礎
所以決定俾佢由Foundation School學起~

呢個階段主要教授英文字母讀音和
其拼音的讀法、生字拼讀等, 
同時孩子也會學習顏色和數字的英文~

平時我地會等余小b做完學校功課後
就拎呢套教材俾佢玩! 無錯
記住要玩住學, 唔好當功課
咁小朋友至會有興趣繼續玩落去㗎

同大家分享多少少使用秘訣吧~ 

雖然呢套係電子教材, 
但並非希望家長放羊。。。
其實小朋友學習速度很快
所以如果個頭開得好
小朋友係過程中學識點玩
之後就算獨立使用教材都唔成問題啦~

  而且家長如果可以陪小朋友一齊玩
也能大大增進親子關係啊!
記住...記住, 大家唔好當呢套係教材
俾孩子當玩具就最Perfect!
  萬一嗰日佢地如果唔想玩
千祈不要强迫佢地, 第一日再玩過啦!
最緊要俾孩子可以舒服又開心地玩
愉快學習。。。學野都吸收啲啦!

另外, 教識孩子睇題目非常重要
所以我地會先同余小b一齊讀題目
讀嘅時間不要中英夾雜。。。

之後我地就用就會用神奇魔法筆點
選英語和廣東話功能, 
各聽一次題目(附設廣東話發音
家長也能輕易掌握)。。。

其實每次的題目都是大同小異的
孩子如果習慣了聽題目
日後就能更快、更準確地做練習了!


用點讀筆點吓、讀吓, 
話咁快就可以學習到標準歡中英語發音了!
答對問題, 點讀筆會有讚賞,
  答錯問題, 點讀筆會有鼓勵
非常人性化!

如果孩子做得好家長亦可以讚得誇張一點
孩子會很受落的
又或者用附送的貼紙獎勵佢地^^
(每個單元都有不同貼紙
家長可以鼓勵孩子儲起來玩拼圖遊戲啊!)

見平時跳跳紥的余小b都能
玩得既投入又專注, 而且好開心,
我地就知道選對了教材了
其實我們只花了兩個月的時間
每天用20分鐘完成工作紙,
之後可以聽吓歌仔
余小b基本上已學會大部
分單元12的內容了!
(當然, 部分內容早已在學校學過
現在溫故知新還不錯呢!

反複學習能鞏固佢地嘅基礎
所以不妨可以每個單元 反複做多幾次,
按孩子學習需要自行調整進度
這也是我喜歡電子教材和
在家學習的一大原因。。。
不像出面上堂
家長和孩子沒有多大的話事權
壓力重重!
而且並非每個家庭也有能力
每天送孩子去跟外籍老師學習英語, 
所以, 電子教材就成為了
余媽媽家的隨身英語老師了
'


除此之外, 余媽媽好欣賞隨教材附送
嘅字卡, 設計得十分精美
圖文並茂, 同樣可以點讀發聲
余小b很喜歡

做完工作紙再用字卡強化
學習內容亦非常方便
也可以隨時連神奇魔法筆一起帶出街玩
很輕便~

我地亦會把字卡袋掛係家裡當眼位置, 
余小b行過就嚟個問答遊戲,
  已經可以輕鬆地達至全天候學習的效果了!

如果家長覺得Foundation School
對孩子太容易了
也可以因應學生的程度而
選擇合適的階段俾佢地, 靈活學習
不需強制由頭買到尾,
這絕對是呢套Electronic English一大賣點!
Dr-Max亦可先替孩子做評估
再給家長一些建議, 話唔定可以跳級學習,
  幫大家慳到唔少錢呢!

好了!稍後再用大家update一吓
余小b的學習進度吧!

大家如想了解Electronic English更多
或希望取得更多訂購優惠, 歡迎聯絡余媽媽--- 
可以Email: qsmartland@gmail.com 
Facebookpm我呀!


    多謝收看!
以下是余媽媽余小bのFacebook~




My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言