有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年7月6日 星期五

澳門親子遊之@真人互動主題王國Planet J大冒險


澳門親子遊, 炎炎夏日
一家大細想舒舒服服家庭樂
又有得大玩特玩,
或者Planet J 冒險王國係個不錯選擇!



單看門外嘅佈置已經十分吸引
快啲入去玩啦
有超過200款精彩互動遊戲等緊我地呀!



位於金沙城中心嘅Planet J, 
係全球首個真人互動主題王國
呢度真係又大又靚呀!


雖然佔地有近一萬平方米
但場內路牌有清晰指示
令迷路機會大減~




全個樂園分為五大區域
分別是綠田村, 紅礦村, 魔石礦洞
光明森林, 皇宮, 以五種顏色代表~




拎起魔導卷
代表我地嘅魔石王國冒險之旅即將展開!








不好打機的我
來到這裡也在不知不覺間瘋癲起來
皆因這裡的裝潢太美了!



每個區域都有其主題佈置很有特色
一草一木也費盡心思, 令人眼前一亮





我們仿佛走進了童畫世界
由一區走到另一區
好像成為了多集童畫故事的主角
不酷拍對不起自己




入到去, 先裝身, 後遊戲~



呢度嘅戲服和導具都有好多選擇
又靚又可愛

好容易就可以變身成為公主, 王子,
仙子, 小天使, 勇士和可愛動物等~



勇士太型仔, 搶晒王子和公主鏡, 哈哈!



裝完身可以係魔導卷上面㩒制
緊張刺激嘅冒險之旅正式開始!
好緊張呀!



魔導卷上會有提示去邊個地方取寶藏
然後再完成指定任務!




有啲遊戲仲好講肢體協調
有啲就係要problem-solving, 
真係要鬥智鬥力㗎!





小勇士余小b一路都拎住把劍
話要打低晒啲怪獸喎


(突然間變得好有男子氣概)



從來唔打機的我, 一心諗住嚟睇爸爸表演,
點知穿上公主袍
變左身之後竟然神速地進入角色。。。
入晒戲!


我地最鍾意玩呢度嘅體感遊戲

真係好互動好迫真呢!




全家上下一心, 努力地打大佬, 好投入呢!




玩左1小時, 我地終於跨越
冒險王國內的種種困難
以創意和行動力擊敗巨龍
順利完成任務, 嗰一刻真係好有滿足感

打完機, 心情輕鬆晒!


難得着得咁kawaii, 
緊係要瘋狂selfie啦!
少女心番晒嚟!





當然唔少得同我嘅小情人合照啦!



所以, 嚟到呢度
就算完全唔打機的你都一樣
會好忙碌...拍拍拍!!! selfie!



玩到攰可以係休息區抖抖~


入口附近有小食醫肚~


最後, 我地玩左近3小時至走
炎炎夏日, 有個室內主題樂園放吓電
真開心果唔係訂左枱食晚飯
我地都想再玩耐啲~



離開前, 會員可以憑積分到
出口處換領心水禮物~



到主題樂園行精品店是常識~



有好多魔石寶寶嘅精品啊!




大家如果暑假過開澳門玩
不妨嚟Planet J大冒險吖!



<Planet J 網址>



<查詢電話>

+853 8791 6000


<開放時間>

*星期一至五 : 早上10時至晚上7 (最後入場時間︰晚上6)

*星期六、日及公眾假期 : 早上10時至晚上8 (最後入場時間︰晚上7)



<地址>

*澳門路氹金沙城中心金沙廣場 3 3009 號舖(鄰近美食廣場)



以下是余媽媽&余小bのFacebook~

余媽媽手記






My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言