有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年11月9日 星期五

打造清爽自然妝容@LUNA美妝工作坊2018

媽媽嘅Me time好重要! 呢日余媽媽參加左來自韓國彩妝品牌LUNA嘅美妝工作坊2018, 學化個靚妝!

當日有專業顧問邊講解邊教點樣用, 可以發揮該彩妝品的優點, 大家都聽得好投入~

2018夏季, 韓國LUNA推出左好多新品啊!強勢打造最簡單,清爽和自然妝容, 大家到場都急不及待要試試!


今次嘅夏季系列以自然裸色及大地色系為主, 由base, 粉底, 唇膏, 眼影, 遮瑕膏等都有很多選擇!
使用妝前底霜真的非常重要, 如果唔打好個底, 個妝就會好易浮粉同埋唔持久!


個人幾鍾意呢款LUNA Pure Skin Tone-up Base, 佢除左幫我地亮肌調膚外, 仲可以保護皮膚, 隔絕化妝品侵害, SPF35 PA++, 最重要係佢性質溫和, 不含7種有害刺激物(e.g. Paraben, 礦物油, 滑石, 硫酸鹽, 焦油, 色素及isothiazolinone等防腐劑), 啱晒鍾意天然產品的我!


用佢打完底, 再配合LUNA Pure Skin Foundation, 調和膚色同時滋養補水, 打造自然素肌感~



呢款Foundation同樣都係不含7種刺激物, 溫和低敏~

再用埋LUNA專業遮瑕調色盤, 一盒可以調整暗啞, 泛紅, 增加光澤, 修容陰影, 遮蓋瑕疵~ 我的黑眼圈都淡化了!

搽埋唇膏, 呢個淡妝就完成了!簡簡單單夠晒自然, 番工,去街到可以靚靚示人!


LUNA Facebook: https://www.facebook.com/Cosmetic.LUNA.HK/




以下是余媽媽&余小bのFacebook~





My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言