有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2018年11月26日 星期一

鬧市中的隱世餐廳@慢理牆城


呢晚約左朋友飯聚
今次嚟到鄰近油麻地MTR的隱世餐廳
<慢理牆城>食健康嘅晚餐~


呢度嘅環境好舒服, 樓底夠高, 食得舒適~



餐廳內用左大量綠色佈置, 還有很多可愛的小動物擺設
令我地彷如置身在森林中~



餐廳仲有提供vip room, 想有更大私隱度可以book!



餐具很精緻, 尤其是金色的刀叉特顯華麗氣質~



呢餐我地想食健康啲, 於是點左啲沙律, , 魚和薯條

估唔到佢地除左非常有份量外, 味道亦很有驚喜~


先來
<羽衣甘藍牛油果沙律配黑醋汁>, 羽衣甘藍可以防癌

多食有益, 入口很清新, 再用整個牛油果砌成數份放面
再加入黑醋汁做dressing, 非常健康
牛油果係我大愛的水果, 當晚的牛油果剛剛熟
不會太軟身, 我吃了很多很多!




我和朋友都喜歡食白肉, 呢個main course<百里香檸檬牛油焗鱸魚>

就最啱我地喇!鱸魚肉質鮮甜, 很多肉, 又大條, 加入百里香
檸檬和牛油一齊焗, 非常惹味
還有好香脆嘅炸薯條跟埋~


<黑松露薯蓉大啡菇>兩大隻剛好足夠我地2人食飽飽~


大啡菇很大, juicy~ 十分喜歡黑松露的口感

味道不會太濃, 不會搶走食物的味道~


本身諗住可能會唔夠飽, 所以一早點埋<美國甜蕃薯條>,

但原來係非常夠飽的。。。

不過我地最後都KO晒呢碟薯條啊!
因為真係好好味! 用美國甜蕃薯製成薯條, 很健康
而且甜甜地又脆口, 相信大人和小朋友相會鍾意!



雖然呢間餐廳叫<慢理牆城>, 但啲食物嚟得一啲都唔慢。。。

而且食物質素有驚喜, 兩人賣單連加一都只是$600, 已經食到好飽
邊傾邊食好開心, 係朋友飯聚的好選擇!


以下是余媽媽&余小bのFacebook~




My Blog Links:

有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com

沒有留言:

張貼留言