有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2021年8月23日 星期一

茶控新口味


我地一向都好鍾意Twinkle Baker Décor 嘅蛋糕,因為佢地嘅設計真係好有創意,入形入格,仲好有港式茶餐廳風味~最近知道佢地聯乘Twinings全新港式經典蛋糕,喜歡飲茶的我,馬上入手試試~




呢個「Grand西多」蛋糕賣十分可愛! 蛋糕面仲加左片用吉士整嘅牛油,幾乎可以以假亂真呀!

其實我地未食已經聞到一點點茶香,外層係泡芙,包住Twinings Lady Grey奶茶慕絲、清爽嘅奶茶啫喱和鬆軟嘅海綿蛋糕,多重口感,食落好有層次,仲有啖啖奶茶味,啱晒鍾意飲奶茶嘅朋友仔,而且仲會愈食愈想食,等我下次試埋佢地其他新口味先~




 



沒有留言:

張貼留言